بخشنامه «سرباز معلم» صادر شد! [+جزئیات]

دستورالعمل جذب سرباز معلم در دستگاه تعلیم و تربیت ابلاغ شد و قرار است امسال 3200 نفر به عنوان سربازمعلم فعالیت خود را در مدارس آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امکان جذب سرباز معلم در سال تحصیلی جدید فراهم شده است. هر متقاضی می‌بایست در فرم امتیازبندی سه اولویت محل خدمت خود را انتخاب نماید. در ادامه مطلب با خبر جذب معلم سرباز همراه ما بمانید.

جذب سرباز معلم

جذب سرباز معلم

  • فراخوان جذب سرباز در مدرسه

ابوالقاسم اکبری در گفتگو یی با اشاره به اینکه با اعلام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، امکان جذب سرباز معلم در سال تحصیلی جدید فراهم شده است، گفت:

اولویت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد و حداقل معدل دوره کارشناسی افراد، ۱۴ تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مورد نیاز که اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ داشته باشند، دارای کسر خدمت یا غیبت و معافیت پزشکی یا تحصیلی نباشند، می‌توانند فرم درخواست و تعهد بکارگیری صرفاً در مناطق و مقطع مورد نیاز را تکمیل نمایند.

بخشنامه سرباز معلم

برخی از مواد این بخشنامه به شرح زیر است:

  • صرفاً داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها ۴ فروردین ۱۴۰۲ باشد.
  • مشمولینی که تاریخ اعزام آن‌ها ۱ مرداد۱۴۰۲ و ۱ شهریور۱۴۰۲ است، پس از درخواست کتبی خود و موافقت آن اداره کل، بایستی به دفاتر پلیس۱۰ مراجعه و درخواست تعجیل ارائه کرده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱ تیر۱۴۰۲ دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسور نخواهد بود.
  • جذب و بکارگیری معلمان وظیفه با اولویت در مقطع آموزش ابتدایی و در کلاس‌های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است بنابراین از بکارگیری افراد مذکور در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری شود.
  • اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزش نظامی در تاریخ ۱تیر١۴٠٢انجام خواهد گرفت، بنابراین در این خصوص اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌های اعزام افراد کنترل شود.(مدت دوره آموزش نظامی بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح ۲ ماه است.)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *