فوری: زمان واریز سود سهام عدالت در سال 1402 اعلام شد‍!

زمان واریز سود سهام عدالت در سال 1402 اعلام شد. مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی خبر از دو مرحله ای شدن سود سهام عدالت داد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره برنامه‌ها و اهداف جدید برای مالکیت و واگذاری سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد. واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ دو مرحله است. در ادامه مطلب با خبر واریز سود سهام عدالت 1402 همراه ما بمانید.

زمان واریز سود سهام عدالت در سال 1402

  • سود سهام عدالت 1402

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد:

واریز سود سهامِ عدالت ۱۴۰۲ دو مرحله است. باقیمانده سود سهام عدالت ۱۴۰۱ هم در سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

تعدادی از مردم در سال ۱۳۸۵ موفق به دریافت سهام عدالت نشدند جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی امسال صاحب سهام می شوند  سود سهام عدالت 1400 امسال دوبرابر شده و مرحله اول سود سهام عدالت به سهامداران واریز شد و مرحله دوم تا آخر اسفند واریز می شود  دارندگان سهام عدالت می توانند بدون ضامن از بانک ها وام خرد بگیرند.

سود سهام عدالت 1402 کی واریز می‌شود ؟!

محمد باغستانی به آخرین جزییات پرداخت سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزودکه قرار بر این است تا واریز سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ در ۲ مرحله انجام شود. مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درخصوص کاهش حداکثر زمان واریز سود نقدی شرکت‌های بورسی به ۴ ماه اشاره کرد و ادامه داد: اگر ناشرین به مساله زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای پرداخت سود عمل کنند، می‌توان امیدوار به واریز هر چه سریعتر سود به حساب سهامداران بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *