ببینید: تصاویر هولناک و باور نکردنی از تونل 2 جاده چالوس! +ویدیو

سیل تونل جاده چالوس ؛ تصاویر هولناکی از تونل شماره ۲ جاده چالوس منتشر شده است که نشان می‌دهد این تونل کاملا در گل گرفتار است!

انتشار تصاویری از تونل‌های پر شده از سنگ و خاک در جاده چالوس حیرت همه را برانگیخته است. سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. در ادامه مطلب با خبر سیل تونل شماره ۲ جاده چالوس همراه ما بمانید.

سیل تونل جاده چالوس

  • سیل در تونل جاده چالوس

به گزارش منابع خبری:

سیل شدید و مهیب روز پنجشنبه در جاده چالوس حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کرده و چند تونل کاملا در گل و لای قرار گرفتند.

بارش شدید باران منجر به وقوع سیل در محور کرج – کندوان و این سیل نیز منجر به ریزش کوه و بخشی از تونل این محور شد. جاده چالوس، با نام رسمی جاده ۵۹، یکی از مهم‌ترین جاده‌های دسترسی به شمال ایران برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در مازندران وصل می‌شود.

در ادامه می‌توانید فیلم سیل تونل جاده چالوس را مشاهده کنید:

برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند. محور چالوس – کرج از بی نظیرترین مناظر و چشم‌اندازهای بکر و طبیعی و از پرطرفدارترین مسیرهای منتهی به شمال کشور می‌باشد که همین امر گاهی سبب ترافیک‌های سنگین در تعطیلات می‌شود. این جاده یکی از پر رفت و آمدترین جاده‌های کشور است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *