جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر [+جزئیات]

جودی کومر یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که اخیراً خبری تحت عنوان جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر به انتشار رسید در ادامه به آن می‌پردازیم.

جودی کومر بهترین بازیگر زن شد. جایزه جودی کومر برای نمایش Prima Facie بود و موفق شد تا به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شود. در ادامه به جزئیاتی از جایزه جودی کومر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم مراسم بله گرفتن گلزار از آیسا آقاخانی

جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر

جایزه جودی کومر

جودی کومر یکشنبه شب این هفته برای نمایش نگاه اول (Prima Facie) برنده جایزه تونی بهترین بازیگر زن نقش اول شد. این بازیگر ۳۰ ساله در هفتاد و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز تونی با جسیکا چستین، جسیکا هکت و ادرا مک‌دونالد رقابت می‌کرد. کیفیت هوای نیویورک که تنفس را برای کومر دشوار ساخته بود هفته پیش باعث شد که اجرای نمایش نگاه اول با وقفه مواجه شود.

جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر
جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر

کومر پیش‌تر با سریال کشتن ایو برنده جایزه امی نیز شد و با تونی این هفته یک گام دیگر به مقام EGOT نزدیک گردید. او در نمایش نگاه اول نقش وکیلی به نام تسا انسلر را ایفا می‌کند که در ابتدا مدافع افراد متهم به آزار جنسی است اما سپس خواستار اجرای عدالت برای قربانیان تجاوز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ

کومر روی صحنه احساساتی به نظر می‌رسید و از سوزی میلر نویسنده نمایش و تهیه‌کنندگان و دیگر عوامل قدردانی کرد. او پیش‌تر به هالیوود ریپورتر گفته بود که این نقش پراحساس نگاهش را تغییر داد. او گفت:

فکر می‌کنم قسمت‌های زیادی از آن عمیقاً شخصی است، و من الزاماً نیازی نمی‌بینم در موردش حرف بزنم، اما مثل یک زن حس می‌کنم. حس می‌کنم که وارد زنانگی خود شده‌ام و بسیار بیشتر به خودم اعتماد پیدا کرده‌ام. متوجه شدم که سال گذشته از چیزهای زیادی می‌ترسیده‌ام، به‌ویژه از توانایی‌ام در اجرای این تئاتر. و فکر می‌کنم به واسطه این تجربه، توانسته‌ام آن ترس را به باور تبدیل کنم و این حس خیلی خوشایندی است.

جودی کومر بهترین بازیگر زن

جایزه تونی بهترین بازیگر زن برای جودی کومر
جایزه جودی کومر برای نمایش Prima Facie

مجری مراسم تونی آریانا دبوز یکشنبه شب که از سی‌بی‌اس و پارامونت+ پخش می‌شد در لحظات ابتدایی اعلام کرد:

فیلمنامه نداریم دوستان. خطاب به همه کسانی که فکر می‌کردند مراسم سال گذشته کمی آشفته بود، باید عرض کنم: عزیزان محکم بنشینید. این بازیگر برنده اسکار برای دومین سال متوالی مجری تونی بود.

لئوپولستات امسال جایزه تونی بهترین نمایش و کیمبرلی آکیمبو جایزه بهترین نمایش موزیکال را دریافت کردند در حالی که شان هینز برای شب به‌خیر اسکار برنده تونی بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *