فوری: شرایط ثبت نام وام 100 میلیونی بانک آینده اعلام شد! +نحوه دریافت

شرایط ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده اعلام شد. بانک آینده بانک ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ در پی ادغام بانک تات، تأسیس شد.

مشتریان بانک آینده که برای خرید انواع کالا و خدمات کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت» این مجموعه استفاده کنید. وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را دارند. در ادامه مطلب با خبر شرایط دریافت وام فوری بانک آینده همراه ما بمانید.

وام 100 میلیون تومانی بانک آینده

  • وام ۱۰۰ میلیونی بانک آینده

به گزارش منابع خبری:

مشتریان بانک آینده که برای خرید انواع کالا و خدمات کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت» این مجموعه استفاده کنید. وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را دارند.

لازم به ذکر است که هنگام ثبت نام برای دریافت این تسهیلات اولین جایی که به درخواست دهنده برای خرید کالاهای مختلف پیشنهاد می‌شود مجموعه ایران مال است. با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است.

وام 100 میلیون تومانی بانک آینده

نحوه دریافت وام بانک آینده

افرادی که خواهان وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. نوع ضمانت برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده و ارائه ضامن رسمی است. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *