قیمت روز خودرو امروز پنجشنبه 25 خرداد 1402 +جدول

در این مطلب می‌توانید قیمت روز خودرو امروز 25 خرداد 1402 را مشاهده کنید. خودروهای داخلی ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند!

آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد. طی یک هفته گذشته، خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش قیمت مواجه شده اند. در ادامه مطلب با خبر قیمت پراید ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ همراه ما بمانید.

قیمت روز خودرو امروز 25 خرداد 1402

  • قیمت خودرو امروز 25 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت خودرو امروز 25 خرداد ماه 1402، باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، با تغییراتی مواجه شد.

روند کلی بازار طی هفته‌های اخیر کاملاً نزولی بود. البته بازار در برخی روزها نیز روند باثباتی را تجربه کرد. این روند از روز گذشته تغییر یافته و تقریبا تمام محصولات، افزایش قیمت جزئی داشتند. خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش قیمت مواجه شده اند.

انتشار اخبار مبنی‌ بر واردات خودروهای نو و کارکرده، در همان ابتدا باعث شدت یافتن کاهش قیمت‌ها تنها برای یک روز شدند. اما دقیقا روز بعد مشخص شد که اخبار تاثیر بلندمدتی روی قیمت خودرو نداشته و پس از مدت کوتاهی، دوباره به روند قبلی خود باز می‌گردد.

لیست قیمت خودرو بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۲

قیمت روز خودرو امروز 25 خرداد 1402

پراید 131 و پراید 111، دقیقا همانند روز گذشته بدون تغییر ماندند. این دو خودروی اقتصادی سایپا، به‌ترتیب با نرخ 325 میلیون و 345 میلیون تومان معامله شدند. کوئیک دنده‌ای S نیز دقیقا روند 6 میلیون افزایش روز گذشته‌اش را تکرار کرده و به قیمت 330 میلیون تومان رسید. پژو پارس LX TU5 از خودروهای ایرانی بازار بود که بیشترین درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. این سدان با 11 میلیون تومان افزایش، به نرخ 566 میلیون تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *