رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار حقیقت دارد؟ ؛ کامنت عاشقانه پولدارترین دختر

پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد، خبری مبنی بر رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار دست به دست می‌شود که حواشی زیادی داشته است.

چندی پیش، پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد، خبر و شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار تحت عنوان عشق و عاشقی گلزار و پاریس هیلتون به انتشار رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت.

در ادامه این نوشتار، به پشت پرده داستان عاشقی هیلتون و گلزار که برخی از سایت‌های داخلی به آن دامن زدند.

رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار حقیقت دارد؟

کامنت عاشقانه پولدارترین دختر

انتشار تصویر قدیمی از پیام پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا زیر پست محمدرضا گلزار به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است. پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا زیر پست محمدرضا گلزار کامنت گذاشت و برای محمدرضا گلزار جنجال به پا کرد. خبر رابطه محمدرضا گلزار و این دختر ثروتمند در فضای مجازی وایرال شده است.

بیشتر بخوانید:

از فیلم ازدواج گلزار تا مصاحبه تلفتی با پدر آیسان

فیلم ضجه های یک دختر بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

پاریس هیلتون از محمد رضا گلزار به عنوان قدرت ایران یاد کرده است. ما این تصویر قدیمی است و مربوط به امروز نیست. محمدرضا گلزار که کنسرت اخیرش در شنبه دوم نوامبر 2019 در سالن دالبی‌ تئاتر شهر لس‌آنجلس ایالات متحده با حواشی زیادی همراه بود، در جدیدترین مورد اتفاق جالبی را تجربه کرده است و سوژه اصلی کاربران فضای مجازی شده و از آن به عنوان عشق جدید وی یاد شده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور

ویدیو : واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

ماجرا از این قرار است که پس از کنسرت پر حاشیه وی در سالن دالبی تئاتر پاریس هیلتون یکی از ثروتمندترین زنان جهان در کامنتی از او تحت عنوان قدرت ایرانی یاد کرده است.

رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار
عاشق شدن پاریس هیلتون و رضا گلزار

پشت پرده داستان عاشقی هیلتون و گلزار

در ادامه می‌توانید کامنت پاریس هیلتون را ببینید:

رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار
عشق و عاشقی گلزار و پاریس هیلتون

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *