علت مرگ پارک سو ریون بازیگر کره جنوبی چیست ؟! [+بیوگرافی]

پارک سو ریون هنرپیشه اهل کره جنوبی آخر هفته گذشته به جزیره ججو سفر کرد و خبر مرگ آن اعلام شد. اما علت مرگ پارک سو ریون بازیگر کره جنوبی چیست ؟!

پارک سو ریون هنرپیشه اهل کره جنوبی که در درام های زیادی از جمله Snowdrop بازی کرده است، آخر هفته گذشته به جزیره ججو سفر کرد.این بازیگر با استعداد در هنگام بازگشت به خانه خود با سقوط از پله ها دچار حادثه شد. در ادامه مطلب با خبر مرگ پارک سو ریون بازیگر کره جنوبی همراه ما بمانید.

علت مرگ پارک سو ریون بازیگر کره جنوبی

  • دلیل مرگ پارک سو ریون بازیگر

این بازیگر با استعداد در هنگام بازگشت به خانه خود با سقوط از پله ها دچار حادثه شد. پارک سو ریون بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این بازیگر مشهور که پس از مداخله پزشکان به زندگی بازگردانده شده بود، با وجود تمام تلاش ها به کما رفت. به گزارش رسانه کره ای Soompi، پارک سو ریون دچار مرگ مغزی شده بود. خانواده وی تصمیم گرفتند اعضای دخترشان را اهدا کنند تا صبح چراغ امیدی برای سایر انسان‌ها باشد. مادر سو ریون گفت:

«قلب دخترم هنوز می تپد. هم اکنون بعضی از افراد شدیداً به اندام های بدنش نیاز دارند. ما به عنوان والدینش می توانیم با خیال راحت زندگی کنیم چرا که قلبش به سراغ کسی می رود و می تپد.»

درگذشت پارک سو ریون

پارک ایون سوک متولد 10 فوریه 1984 در سئول کره جنوبی، بازیگر است. فارغ التحصیل پخش و سرگرمی از موسسه هنرهای سئول می باشد که کار خود را از سال 2010 آغاز نمود و با بازی در سریال «دکتر زندانی»، «زوج تحقیقات» و «پنت هاوس» به شهرت رسید. او 180 سانتیمتر قد و‌ 70 کیلوگرم وزن در عرصه مدل تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. پارک اون سوک (Park Eun seok) که با نام «دنی پارک» هم شناخته میشود روز 21 بهمن 1362 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *