کنسرت علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد برگزار شد +تصویر

کنسرت علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد ؛ علیرضا قربانی سرانجام پس از یک ماه برگزار کردن کنسرت، در کاخ سعدآباد تهران کنسرت برگزار کرد.

نسرت علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی پس از چهار سال وقفه شامگاه سه‌شنبه (۲۳ خرداد) در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد؛ کنسرتی که از ابتدای اعلام برگزاری، فروش بلیت و تمدید تعداد روز‌های برگزاری با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه بود. در ادامه مطلب با خبر کنسرت علیرضا قربانی کاخ سعدآباد همراه ما بمانید.

کنسرت علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد

  • تصاویر کنسرت علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد

به گزارش منابع خبری:

شب دوم کنسرت موسیقی «علیرضا قربانی» شامگاه چهار شنبه ( ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ) در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار شد.

این کنسرت با تأخیر حدود ۲۰ دقیقه‌ای از ساعت اعلام شده (ساعت ۲۱) در ضلع جنوبی کاخ سعدآباد، مقابل کاخ ملت با ورود برخی از نوازندگان؛ حسام ناصری (پیانو)، دارا دارایی (گیتارباس) و سامان صمیمی (کمانچه) و هومن مهدویان (سه‌تار)، زکریا یوسفی (ساز‌های کوبه‌ای) پخش دکلمه‌ای از «عشق؛ عشق آزادی است، عشق آغاز آدمی زادیست» اثر زنده یاد هوشنگ ابتهاج با صدای وی آغاز شد، سپس همراه با اجرای موسیقی و تشویق ممتد مخاطبان علیرضا قربانی در صحنه حضور پیدا کرد؛ هنگام ورود این خواننده برخی از مخاطبان به احترام او ایستادند و تشویق کردند.

کنسرت علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد

کاخ سعدآباد علیرضا قربانی

سپس قربانی قطعه «عروج» رباعی از مولانا با این مضمون؛ «مجنون و پریشان توأم دستم گیر، سرگشته و حیران توأم دستم گیر / هر بی‌سر و پای دستگیری دارد، من بی‌سر و بی‌پای توأم دستم گیر» را با همراهی نوازندگان اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، قربانی صحنه را ترک کرد و سایر اعضای کنسرت از جمله نوازندگان ساز‌های زهی در صحنه حضور پیدا کردند، سپس قربانی نیز روی صحنه حاضر شد و قطعه «هم‌گناه» با شعری از حسین غیاثی (تیتراژ پایانی سریال هم‌گناه؛ من تفنگی شده‌ام رو به نبودن‌هایت) با تشویق مخاطبان و همخوانی آنان اجرا شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *