پخش زنده اسپانیا ایتالیا 25 خرداد 1402 [+لینک مستقیم]

پخش زنده فوتبال اسپانیا و ایتالیا ؛ تیم های ملی اسپانیا ایتالیا در چارچوب نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا امشب پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.

اگر هنگام پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه مطلب با خبر پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا  همراه ما بمانید.

پخش زنده فوتبال اسپانیا و ایتالیا

در حالی تیم‌های اسپانیا و ایتالیا از ساعت 22:15 به وقت ایران در ورزشگاه گولش وست کشور هلند به مصاف هم می‌روند که دو تیم می‌خواهند یک بار دیگر طعم حضور در فینال یک تورنمنت مهم را بچشند. اسپانیا در جام جهانی ناامیدکننده ظاهر شد و همین امر انریکه را تحت فشار زیادی قرار داد. با این حال، نباید این نکته را فراموش کرد که سرمربی این تیم، دست به ریسک بزرگی زده بود و تیم را جوان سازی کرده بود.

پخش زنده فوتبال اسپانیا و ایتالیا
پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / پخش مستقیم بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / پخش آنلاین بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / ساعت پخش بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / ساعت شروع بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / پخش زنده اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 / پخش زنده اسپانیا ایتالیا 25 خرداد 1402

در طرف مقابل، تیم ایتالیا از جمله تیم‌هایی است که نمی‌شود پیش بینی‌شان کرد. درست لحظه‌ای که امیدت به این تیم را از دست می‌دهی؛ آنها می‌درخشند و حتی قهرمان می‌شود. جام جهانی 2002 را به خاطر بیاورید. اما این جام قدری متفاوت است. آنها به عنوان صدرنشین گروه مرگ راهی مرحله حذفی شدند و بازی‌های خوبی را مقابل انگلیس و آلمان از خود به نمایش گذاشتند. تیم ملی ایتالیا در 5 رویارویی خود با رقبا 3 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده است.

برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال اسپانیا و ایتالیا 25 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *