فوری: دستمزد واقعی کریم بنزما در الاتحاد لو رفت!

دستمزد واقعی کریم بنزما در الاتحاد ؛ کریم بنزما به تازگی به تیم الاتحاد عربستان پیوسته است که درامد نجومی او کاربران را شوکه کرده است!

یک روزنامه عربستانی جزئیاتی از قرارداد کریم بنزما ستاره فرانسوی با تیم الاتحاد را فاش کرد. خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است. در ادامه مطلب با خبر دستمزد کریم بنزما در الاتحاد همراه ما بمانید.

دستمزد واقعی کریم بنزما در الاتحاد

  • دستمزد کریم بنزما در عربستان

به گزارش منابع خبری:

کریم بنزما بعد از ۱۴ سال حضور در رئال مادرید تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. بنزما راهی لیگ عربستان شد تا پیراهن الاتحاد را برتن کند. او با الاتحاد قرارداد سه ساله امضا کرده است.

خبر‌های زیادی درباره حقوق بنزما در الاتحاد منتشر شد تا جایی که بعضی از رسانه‌ها از حقوق ۶۰ میلیون یورویی او در سال نوشتند. انتی اونا، خبرنگار فوت میرکاتو این خبر را رد کرد و نوشت که حقوق واقعی بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو در سال است. البته این بدون احتساب درآمد‌های تبلیغاتی این بازیکن فرانسوی است.

دستمزد واقعی کریم بنزما در الاتحاد

دستمزد کریم بنزما الاتحاد عربستان

لیگ عربستان یک فصل کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد. باشگاه‌های این کشور با بودجه بسیار بالایی که دارند قصد جذب ستاره‌های بزرگ وسرشناس فوتبال جهان را دارند و حاضر هستند که بالاترین رقم‌ها را پیشنهاد دهند.

کریم بنزما بر اساس قراردادی که دیروز در مادرید، پایتخت اسپانیا با باشگاه الاتحاد امضا کرد، سالانه ۵۵ میلیون دلار دریافت می‌کند. طبق اطلاعیه باشگاه، این قرارداد به مدت ۳ سال تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید می‌شود. بر اساس همین بیانیه، این بازیکن بین المللی پیراهن شماره ۹ را که عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی در فصل گذشته در اختیار داشت، بر تن خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *