طعنه عباس عبدی به استفاده از هوش مصنوعی برای افراد بی حجاب

پس از اینکه یک ویدئو به انتشار رسید و خبرنگاران ادعا کردند این حرکت، استفاده از هوش مصنوعی برای افراد بی حجاب بوده است، طعنه عباس عبدی را با هم دیدیم.

پس از اینکه ویدئویی مبنی بر استفاده هوش مصنوعی برای ردیابی بی حجابان به انتشار رسید، واکنش عباس عبدی به استفاده از هوش مصنوعی را تحت عنوان طعنه عباس عبدی به استفاده غیر صحیح هوش مصنوعی را به همراه داشت. عباس عبدی و واکنشش به بی حجابی حواشی زیادی را برایش به همراه داشت.

استفاده از هوش مصنوعی برای افراد بی حجاب

طعنه عباس عبدی

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی برای پیدا کردن زنان بی حجاب در چند وقت اخیر، واکنشی منفی نشان داد و در توئیتی نوشت:

توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفت لپ تاپ مک بودک پرو را از آمریکا بخری بایری اینجا با آن فیلم های کارتونی ببینی. یا بنز آخرین مدل رل بخری و اینجا با آن آجر جاب جا کنی. مثل استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنانی که در خیابان هستند و خود را پوشیده هم نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مراسم تشییع جنازه رضا حداد و بی حجابی حاضرین

استفاده از هوش مصنوعی برای افراد بی حجاب
واکنش عباس عبدی به استفاده از هوش مصنوعی

طعنه عباس عبدی به استفاده غیر صحیح هوش مصنوعی

در ادامه می‌توانید توئیت عباس عبدی و واکنشش به بی حجابی را ببینید:

استفاده از هوش مصنوعی برای افراد بی حجاب
عباس عبدی و واکنشش به بی حجابی

عباس عبدی متولد ۱ تیر ۱۳۳۵ تهران پژوهشگر اجتماعی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب و فعال سیاسی-اجتماعی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه امیرکبیر تهران است و از رهبران دانشجویان حمله‌کننده به سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ و عضو شورای سردبیری روزنامه‌های سلام و صبح امروز و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی بوده‌است.

عضویت در هیئت هفت نفره فارس، بخش اطلاعات خارجی دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست‌وزیری، مسئول دفتر پژوهش‌های اجتماعی در معاونت سیاسی دادستان کل کشور، معاون فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و عضویت در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران از دیگر سوابق وی است. وی در سالهای دهه ۷۰ هنگامی که به عنوان سردبیر روزنامه سلام فعالیت می‌کرد، به خاطر درج خبر بیماری حسینعلی منتظری دستگیر و زندانی شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *