ویدیو ببینید: چهار فیلم مورد علاقه تام هنکس

به تازگی، ویدئویی از مصاحبه‌ای از تام هنکس منتشر شد که او چهار فیلم مورد علاقه تام هنکس را به ترتیب در این مصاحبه اعلام می‌کند.

اخیراً در یک مراسم، مصاحبه‌ای از تام هنکس گرفته می‌شود و مجری از او درباره فیلم های مورد علاقه بازیگر تام هنکس سوالی را مطرح می‌کند و او تام هنکس و فیلم هایی که دوست دارد را می‌گوید.

آثار برتر سینمایی از نظر تام هنکس بسیار جالب توجه هستند که بازتاب‌های گسترده‌ای را با خودش در فضای مجازی به همراه داشتند.

چهار فیلم مورد علاقه تام هنکس

فیلم های مورد علاقه بازیگر تام هنکس

ابتدا مجری از او می‌پرسد که فیلم‌های مورد علاقه تو در کل دوران چیست و تام هنکس با تعجب می‌گوید:

تو کل دوران؟ واقعا داری این رو از من می‌پرسی؟ من از وقتی 10 ساله بودم فیلم می‌دیدم و الان 66 سالم است. و من تا 58 سالگی‌ام، تقریباً هرروز یک فیلم می‌دیدم. اما اگه بخوام چهار عدد فیلم را منتخب بگویم، ابتدا ادیسه فضایی استنلی کوبریک. این فیلم فوق‌العاده کارگردانی شده و اگر بخوام می‌توانم بار و بارها تماشایش بکنم.

فیلم دومی که می‌توانم معرفی کنم، فیلم The Best Years of our Lives است. فیلم سوم A Hard Day’s Night By the Beatles است و علت این است که این فیلم درباره موسیقی‌های 1964 است و من اون موقع هشت سالم بود. و فیلم آخر هم فیلم Midnght Cowboy می‌باشد.

چهار فیلم مورد علاقه تام هنکس
تام هنکس و فیلم هایی که دوست دارد

آثار برتر سینمایی از نظر تام هنکس

در ادامه می‌توانید مصاحبه تام هنکس را ببینید:

توماس جفری هَنکس متولد ۹ ژوئیه ۱۹۵۶ بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او برای نقش‌های کمدی و دراماتیک خود شناخته شده و یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگرانِ جهان است. همچنین از او به‌عنوان یکی از نمادهای فرهنگی آمریکا یاد می‌شود. فیلم‌های هنکس بیش از ۴٫۹ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۹٫۹۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته، و او را به چهارمین بازیگر پرفروش در آمریکای شمالی بدل می‌سازد.

افتخارات هنکس شامل دو جایزهٔ اسکار از شش نامزدی می‌شود. هنکس برای تهیه‌کنندگی مجموعه‌های کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی گوناگون می‌باشد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *