فک علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس شکست! +[فیلم]

شکستن فک علیرضا بیرانوند ؛ دیشب تیم ملی ایران در جریان بازی های گروهی کافا، به مصاف ازبکستان درفت در که در جریان بازی علیرضا بیرانوند از ناحیه فک مصدوم شد.

دیشب در جریان دیدار ایران و ازبکستان در فینال مسابقات کافا، فک علیرضا بیرانوند پس‌از برخورد با عزت‌اللهی شکست. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در اینستاگرام اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. در ادامه مطلب با خبر شکستگی فک بیرانوند همراه ما بمانید.

شکستن فک علیرضا بیرانوند

  • فک علیرضا بیرانوند شکست

به گزارش منابع خبری:

 علیرضا بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان از ناحیه صورت به شدت مصدوم شد. به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که فک علیرضا بیرانوند در پی ضربه ای که در بازی مقابل ازبکستان به صورت او وارد شد شکسته است. در ادامه می‌توانید فیلم لحظه شکستن فک علیرضا بیرانوند را مشاهده کنید:

پرسپولیس بیرانوند

بیرانوند بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت و پس از ساعتی مرخص شد. پس از ترخیص از بیمارستان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده و پس از بازگشت به تهران باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.  او همچنین از هم‌تیمی های خود و اعضای کادر فنی و پزشکی تیم ملی تشکر کرده است و قهرمانی در تورنمنت کافا را به مردم ایران تبریک گفته است. در هر صورت باید دید که اوضاع بیرانوند به چه شکل پیش می رود و او چه زمانی از این مصدومیت بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *