ویدیو : ختنه سورون لاکچری در دریاچه چیتگر روی کشتی

به تازگی ویدیویی از ختنه سورون لاکچری در دریاچه چیتگر روی کشتی در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از ختنه سورون لاکچری بر روی درباچه چیتگر داخل کشتی در شبکه های مجازی پخش شده که مورد توجه بسیاری از کابران را به خود جلب کرد. گویا ختنه سورون بلاگر معروف بر روی دریاچه چیتگر سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

ختنه سورون لاکچری در دریاچه چیتگر روی کشتی

ختنه سورون باکلاس بر روی کشتی

منتشر شدن تصاویر و ویدئویی از یک جشن ختنه سوران در شبکه‌های اجتماعی، بازخوردهای زیادی را در پی داشت. هزینه‌های زیاد این جشن فوق لاکچری که با حضور بادیگارد و تشریفات زیاد روی کشتی برگزار شده بود، صحنه‌های جدیدی از نمایش ثروت را نشان داد.

اکنون سوال این است که از منظر روان‌شناسی، این حجم از تلاش برای لاکچری‌بازی از کجا نشئت می‌گیرد، چه آسیب‌هایی دارد و چرا اشتباه است؟ خانوم شایسته به ظاهر در برابر این واکنش ها بی تفاوت بوده و کار خودش را می کنه اما جدال کاربرا در سه دسته ی مشخص با همدیگه  بعد از فراگیری این خبر عجیب تمومی نداره.

ختنه سورون لاکچری در دریاچه چیتگر روی کشتی
ختنه سورون باکلاس بر روی کشتی

ختنه سورون لاکچری بر روی درباچه چیتگر داخل کشتی

در ادامه می‌توانید ویدیو از ختنه سورون بلاگر معروف بر روی دریاچه چیتگر را ببینید:

این بلاگر معروف شرمین شایسته نام داره (shermin.shayesteh1367) و بیش از صد هزار دنبال کننده داره و مادر دو تا کودک خردسال با نام های امیر علی و امیر پاشاست. شرمین خانوم که متولد سال 1367 هست خودش رو بلاگر تخصصی لایف استایل و آشپزی می دونه. این مادر جوان اخیرا جشن خننه سوران فرزندش رو در یک کشتی مجلل برگزار کرد. جشنی که بازخورد زیادی تو شبکه های اجتماعی داشت و کلی وایرال شد.

اکنون برای جدا کردن خود از طبقه متوسط و جا کردن خود در طبقه ثروتمند، مجبور به نمایش ثروت می‌شود؛ چون در طبقه ثروتمند دارای جایگاه و احترام نیست. معمولا افراد طبقه ثروتمند یا تحصیلات بالا دارند یا پیشینه خانوادگی از ثروت و ثروت چیز جدیدی برای شان نیست که بخواهند آن را نمایش دهند.

پس این قشر را که با دلالی یا تغییرات ناگهانی اقتصادی پولدار شده اند،از خود حساب نمی‌کنند، بنابراین باید با نمایش ثروت برای خود احترام بخرند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *