ویدیو : خوانندگی ندا جناب توی ماشین با دخترش

به تازگی ویدیویی از خوانندگی ندا جناب توی ماشین با دخترش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از نواختن ندا جناب در ماشین برای دخترش در رسانه ها وایرال شده است. گویا ویدیویی از خوانندگی ندا جناب برای دخترش سر صدای بسیاری را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

خوانندگی ندا جناب توی ماشین با دخترش

خواندن ندا جناب برای دخترش

ندا جناب مجری مشهور من و تو، عکسی از دخترش به اشتراک گذاشته که باعث تعجب کاربران شده، برخی اساسا از این که او ازدواج کرده و دختری با این سن و سال دارد، متعجب شده‌اند.

ندا جناب از کودکی به تلویزیون و مجری بودن علاقه داشته است. در دوران دانشجویی هم با گروه های فیلمبرداری در ایران همکاری داشته است. او از سال 2005 تا سال 2010 در شبکه تپش مجری بوده و البته مدتی نیز با شبکه بی بی سی فارسی همکاری داشته است. او در کنار سحر ساغرچی جری برنامه من و تو پلاس نیز می‌باشد. در کنار گلناز حسینی هم اجرا می‌کند.

خوانندگی ندا جناب توی ماشین با دخترش
خواندن ندا جناب برای دخترش

خوانندگی ندا جناب توی ماشین با دخترش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خوانندگی ندا جناب برای دخترش را ببینید:

با توجه به عدم انتشار عکس همسر ندا جناب در صفحه اینستاگرام او، به نظر می‌رسد ازدواج او به طلاق انجامیده است. دخترش نیکی (متولد 18 ام ماه می سال 2005 برابر با 28 اردیبهشت 1384) با وی زندگی می کند. ندا جناب عکس های دخترش نیکی را با توصیف های زیبا منتشر می کند و بر اساس اشاره ی دختر او، پدرش شخصی است که با نام “amossavie” در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

این مجری محبوب ایرانی در ایران ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام نیکی بود که بعد از چند سال او از همسرش جدا شد. به همراه دختر به خارج از کشور ایران و به بریتانیا مهاجرت کرد. او اوایل تمایلی نداشت که کسی در مورد زندکی خصوصی اش بداند ولی بلاخره عکس های خودش و نیکی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *