تایتانیک باز هم قربانی گرفت ؛ مرگ سرنشینان زیردریایی گمشده تیتان تایید شد!

زیردریایی گمشده تایتانیک ؛ تیتان چند روزی بود که مفقود شده بود و تلاش برای یافتنش ادامه داشت، امروز پا پیدا شدن تکه هایی از تیتان، مرگ سرنشینانش تایید شد.

پنج قطعه بزرگ از بقایای زیردریایی گمشده تیتان که حامل ۵ ثروتمند بود توسط گارد ساحلی پیدا شده است. در ادامه مطلب با خبر زیردریایی گمشده تیتان همراه ما بمانید.

زیردریایی گمشده تایتانیک

  • مرگ سرنشینان زیردریایی تیتان

به گزارش منابع خبری:

پنج قطعه بزرگ از بقایای زیردریایی گمشده تایتان که پنج فرد ثروتمند را برای دیدن کشتی غرق‌شده تایتانیک به زیرسطح آب برده بود، توسط گاردساحلی آمریکا پیدا شد.

مقام‌ها بر اساس مشاهده این قطعات می‌گویند تایتان به احتمال بسیار زیاد بر اثر فشار بیرونی در خود مچاله و خرد شده و سپس از هم پاشیده است. همزمان هویت سرنشینان این زیردریایی کوچک که برای تور بازدید از بقایای تایتانیک به اعماق اقیانوس اطلس رفته بود، اعلام شده است. زیردریایی تایتان با پنج سرنشین روز یک‌شنبه برای سفر به عمق دریا و بازدید از بقایای کشتی تایتانیک به آب‌انداخته شد و مدتی کوتاه پس از آن، تماس آن با کشتی مادر قطع شد.

زیردریایی گمشده تایتانیک

آخرین اخبار از زیردریایی گمشده تایتانیک

آن طور که کارشناسان می‌گویند درون‌پاشی یا انفجار از داخل ( Implosion) هنگامی روی می‎‌دهد که زیردریایی توان مقاومت در برابر فشار بیرونی را ندارد و ابتدا به داخل خود مچاله و سپس از هم می‌پاشد و متلاشی می‌شود. آن طور که گارد ساحلی آمریکا می‌گوید با وجود ادامه تجسس برای یافتن بقایا و کشف علت وقوع این سانحه، احتمال یافتن اجساد سرنشینان تایتان «بسیار بعید» است. زیردریایی تایتان با پنج سرنشین روز یکشنبه برای سفر به عمق دریا و بازدید از بقایای کشتی تایتانیک به آب انداخته شد و مدتی کوتاه پس از آن، تماس آن با کشتی مادر قطع شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *