عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش ؛ مرخص شدن از بیمارستان

چندی پیش، عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشته است.

چندی پیش، تصویر پژمان بازغی به همراه دخترش تحت عنوان تصویر پژمان بازغی در تخت بیمارستان به انتشار رسید که تصویر جدیدی از پژمان بازغی و دخترش در بیمارستان را نشان می‌دهد.

عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش

مرخص شدن از بیمارستان

عکس منتشر شده از پژمان بازغی در بستر بیماری در کنار دخترش نشان می‌دهد که گویی او در بیمارستان بستری بوده است. پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران می‌باشد و او تدوین‌گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است.

این زوج هنری در بین اهالی هنر دست به دست شد و در نهایت این دو هنرمند با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازیشان موقتا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی هیچ صحبتی در این باره نکرده اند.

بیشتر بخوانید:

طلاق پژمان بازغی از همسرش مستانه مهاجر خانم تهیه کننده

فیلم ازدواج دوم پژمان بازغی بعد از طلاق مستانه مهاجر

پژمان بازغی در متن عکسی که منتشر کرد، نوشت:

پایان یک سال تحصیلی دیگه،خداروشکر که اینقدر بزرگ شدی دخترم، آرزوی سلامتی دارم برای همه دختران نوجوان کشور عزیزم که مقتدرانه در وطنشان زندگی کنند و قوی و پایدار باشند.

عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش
تصویر پژمان بازغی به همراه دخترش

پژمان بازغی و دخترش در بیمارستان

در ادامه می‌توانید تصویر پژمان بازغی در تخت بیمارستان را ببینید:

عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش
عکس ناراحت کننده پژمان بازغی و دخترش

پژمان بازغی در 19 مرداد 1353 در تهران متولد شد که اصالت او رشتی است، وی در لیسانس مهندس صنایع از دانشگاه امیرکبیر تهران فارغ التحصیل شده است. وی بازیگری را از سال 1372 زمان دانشجویی شروع کرد تا زمانی که اولین بار سال 1387 با سریال «آژانس دوستی» جلوی دوربین تلویزیون رفت و سال 1386 با مرد هزار چهره شناخته شد.

مستانه مهاجر در 15 اردیبهشت 1353 در تهران متولد شده است، او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که از سال 1372 فعالیت هنری اش را استارت زد. وی بصورت حرفه ای از سال 1381 تدوینگر فیلم و سریال ها بود و سپس در قامت تهیه کننده فیلم «اسرافیل» را ساخت و حالا در عرصه تدریس هم فعالیت می‌کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *