قیمت طلا سکه و دلار 4 تیر 1402 ؛ قیمت طلا سر به فلک کشید!

قیمت طلا سکه و دلار 4 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز یکشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۲، با افزایش قیمت طلا همراه بود.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار  با رشد ۰.۷۶ درصدی به ۲,۳۷۳,۵۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفتاد و سه هزار و پانصد ) تومان رسید. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 4 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 4 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 4 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ به ۲ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت امروز مثقال طلا نیز به ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسیده است.

امروز هر مثقال طلا 18 عیار با رشد ۰.۷۸ درصدی به ۱۰,۲۷۷,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و هفتاد و هفت هزار) تومان رسید. انس جهانی طلا به ۱,۹۲۱ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی هم به ۲۹,۳۰۰,۰۰۰ افزایش قیمت داشت.

قیمت طلا سکه و دلار 4 تیر 1402

قیمت دلار امروز 4 تیر 1402

امروز دلار در بازار آزاد با رشد ۱.۳۸ درصدی به ۵۰,۴۵۰ (پنجاه هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید. یورو هم در بازار آزاد  با رشد ۱.۳۸ درصدی به ۵۴,۹۷۰ (پنجاه و چهار هزار و نهصد و هفتاد ) تومان رسید. قیمت پوند نیز با رشد ۱.۳۸ درصدی به ۶۴,۱۰۶ (شصت و چهار هزار و یکصد و شش ) تومان رسید. دلار مبادله ای  به ۴۱,۲۸۸ (چهل و یک هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان رسید. درهم امارات (حواله) با رشد ۱.۱۵ درصدی به ۱۳,۸۸۰ (سیزده هزار و هشتصد و هشتاد ) تومان رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *