جدایی کریم باقری از سرخپوشان ؛ دلیل تصمیم مربی سرخ‌ها چیست ؟!

جدایی کریم باقری از پرسپولیس ؛ به احتمال زیاد کریم باقری در تمرین سرخ ها حاضر نمی‌شود و دلیل آن هم این است که میخواهد مدتی از دنیای فوتبال دور باشد.

وقتی یحیی گل‌محمدی در جریان موضوع سفر خارجی بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت دلخور شده و گلایه کرده که چرا آنها زودتر به سفر نرفتند. باشگاه پرسپولیس در شرایطی وارد فصل نقل و انتقالات شده است که شرایط مالی مناسبی ندارد و هنوز نتوانسته قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش را تسویه کند. در ادامه مطلب با خبر جدایی کریم باقری پرسپولیس همراه ما بماند.

جدایی کریم باقری از پرسپولیس

  • علت جدایی کریم باقری از پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

در این مورد باخبر شدیم که او به یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاع داده که قصد دارد مدتی دور از فوتبال باشد و به یک‌سری از کارهایش برسد.

اینکه حالا دوری باقری از فوتبال و پرسپولیس چقدر زمانبر خواهد بود هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه او قراردادش نیز با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و مذاکره‌ای هم برای تمدید نداشته است. البته نه یحیی و نه مدیریت باشگاه پرسپولیس مخالف ادامه کار باقری در تیم‌شان نیستند و در واقع خود او فعلا تصمیمش این است که دور از فوتبال باشد. هرچند ممکن است نظر باقری خیلی زود عوض شود.

جدایی کریم باقری از پرسپولیس

پرسپولیس جدایی کریم باقری

تعدادی از بازیکنان باشگاه پرسپولیس که برخی از آنها قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است در تماس با این باشگاه یا به صورت حضوری درخواست سفر به خارج از کشور را داشته و اعلام کرده‌اند در زمان شروع تمرینات تیم در ایران نخواهند بود یا اینکه بعد از بازگشت برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره می‌نشینند. وقتی یحیی در جریان این موضوع قرار گرفت دلخور شده و گلایه کرده که چرا آنها زودتر به سفر نرفتند که حالا بخواهند با تاخیر در تمرینات حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *