آخرین وضعیت از فریماه فرجامی بازیگر سینما و تلوزیون [+بیوگرافی]

فریماه فرجامی بازیگر سینما ؛ فریماه فرجامی یکی از بازیگران درخشان سینما است که دیروز به کما رفت. پیگیری‌ها از شرایط جسمانی این بازیگر خبر های خوبی نمی‌دهد!

پیگیری‌ها از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت جسمانی مساعدی ندارد. حال فریماه فرجامی متاسفانه بد تر شده است. در ادامه مطلب با خبر آخرین وضعیت فریماه فرجامی همراه ما بمانید.

فریماه فرجامی بازیگر سینما

  • فریماه فرجامی بیمارستان

به گزارش منابع خبری:

درحالی که برخی رسانه‌ها خبر از وخامت حال فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌دهند، پیگیری‌ها نیز نشان از تایید این مطلب دارد و این بازیگر سینما شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

سال‌ها بود از فریماه فرجامی خبری نبود. تا اینکه در برنامه «هفت» تصویری نه چندان خوب از او منتشر شد و مرحوم امین تارخ به پخش این تصاویر اعتراض کرد. آخرین کار او در سینمای ایران به سال 1381 و فیلم «زهر عسل» برمی‌گشت و سال‌ها بعد کاری با بهمن کامیار و چندی بعد در «لامینور» داریوش مهرجویی ایفای نقش کرد.

فریماه فرجامی بازیگر سینما

وضعیت حال فریماه فرجامی بازیگر

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما هر گونه اطلاعاتی در این زمینه را به روابط عمومی و صنف بازیگران خانه سینما واگذار کرد. یکی از اعضای انجمن صنفی بازیگران خانه سینما نیز گفت که فریماه فرجامی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برد و خانواده این بازیگر خواستار دعا برای بهبودی وضعیت او شده است.

فریماه فرجامی متولد 1331 در تهران است که در رشته هنرهای دراماتیک تحصیل کرده است. وی در سال 1355 با گویندگی نمایش‌های رادیویی و بازی در نمایش تلویزیونی آدمک مومی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. رده آخر، نرگس، راز گل سرخ، تماس شیطانی، بانی چاو، عشق گمشده، جوانمرد، ساغر، آب و آتش، زهر عسل، کاغذ دیواری زرد، نیم و لامینور از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرجامی در آنها ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *