درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now ؛ خبر تلخ سینمایی

درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now خبر تازه اما تلخ، دنیای سینما است. این هنرپیشه آمریکایی در تاریخ 23 ژوئن 2023 دیده از جهان فرو بست.

Frederic Forrest در تاریخ 23 دسامبر سال 1936 میلادی دیده به جهان گشود. او هنرپیشه‌ای از ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های 1967 تا 2006 میلادی فعالیت می‌کرد. همت، اینک آخرالزمان، شجاع، گاتهام و مکالمه از جمله آثار پرافتخار و محبوب این بازیگر با تجربه آمریکایی است.

سرانجام این  هنرپیشه پس از سال‌ها فعالیت و درخشش در تاریخ 23 ژوئن سال 2023 میلادی جهان را به مقصدی دیگر ترک کرد. درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now جامعه هنری و طرفدارانش را بسیار متاثر کرد.

بیشتر بخوانید:

اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران

درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now

خبر تلخ سینمایی

فردریک فورست بازیگر Apocalypse Now درگذشت . فورست نامزد اسکار فیلم‌های رز و اینک آخرالزمان» جمعه گذشته مصادف با 23 ژوئن در سن 86 سالگی درگذشت.

این خبری است که بت میدلر همبازی سابق او نیز در توییترش تأیید کرده است. او اینگونه درگذشت فردریک فورست بازیگر Apocalypse Now را بیان کرده است:

فردریک فورست بزرگ و دوست‌داشتنی از دنیا رفت. از حمایت همه دوستان و هوادارانش در چند ماه گذشته قدردانی می‌کنم. بازیگری ستایش‌برانگیز، و انسانی بااستعداد بود و خوشحالم که او را در زندگی خود داشتم. او در آرامش از دنیا رفت.

میدلر و فورست در سال 1979 در فیلم رز با یکدیگر همبازی بودند. نقش هیوستون دایر راننده لیموزین برای فورست نامزدی اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now

فورست در همان سال نقش جی هیکس ملقب به سرآشپز را در اینک آخرالزمان کاپولا بازی کرد و در مقابل رابرت دووال، مارتین شین و مارلون براندو دیده شد.

فرانسیس فورد کاپولا کارگردان اثر اینک آخرالزمان نیز با انتشار بیانیه‌ای درگذشت این هنرمند محبوب و با استعداد را تسلیت گفت و عنوان کرد:

فردی فورست انسانی دلنشین و بسیار دوست‌داشتنی بود، بازیگری شگفت‌انگیز و دوستی خوب. درگذشت او برای من اندوه‌بار است.

فورست در سال 1976 در وسترن آب‌بندهای میزوری جک نیکلسون همکاری کرد. فورست زاده دسامبر سال 1936 در تگزاس بود و در دانشگاه مسیحی تگزاس تحصیل کرده بود.

او به نیویورک نقل مکان کرد و در تئاترهای آف برادوی روی صحنه رفت. فورست برای فیلم وقتی اسطوره‌ها می‌میرند نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر تازه‌وارد آینده‌دار را دریافت کرد و سپس در مکالمه در سال 1974 همکاری دیگری با کاپولا داشت. آخرین فیلم او همه مردان شاه می‌باشد که محصولی از سال 2006 میلادی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *