سید جلال حسینی یک سال دیگر در پرسپولیس می ماند ؛ سقف قرارداد اجرایی نیست

سید جلال حسینی یک سال دیگر در پرسپولیس می ماند. این خبر خوبی برای طرفدارانش است. او ضمن اعلام این خبر، بیان کرده است که سقف قراردادها اجرایی نیست.

سید جلال حسینی یک سال دیگر در پرسپولیس می ماند. سید جلال حسینی در تاریخ 14 بهمن 1360 در بندر انزلی به دنیا آمد. او در سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از 3 مدافع برتر جهان در جریان بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 از نگاه مجله معتبر فرانس فوتبال انتخاب شد.

او رکورددار شمار بازی در لیگ برتر فوتبال ایران است. رکوردی که توسط چند بازیکن هم‌سن دیگر با فاصله‌ای نزدیک، دنبال شده‌ است. وی همکنون در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

جدایی کریم باقری از سرخپوشان

سید جلال حسینی یک سال دیگر در پرسپولیس می ماند

ماندن سیدجلال حسینی در پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کار این تیم در فصل جدید لیگ برتر سخت خواهد بود. سید جلال حسینی در حاشیه مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا درباره اینکه آیا در باشگاه پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد یا خیر؟ بیان کرد:

یک سال دیگر قرارداد دارم و کنار پرسپولیس هستم و امیدوارم کمک کنم. امسال شرایط ما در پرسپولیس سخت است. ما پارسال در لیگ و حذفی قهرمان شدیم و امسال شرایط سخت‌تری داریم.

سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌ ماند
سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌ ماند

حسینی ضمن اعلام این خبر درباره قانون سقف قراردادها و کلاس مربیگری درجه B آسیا نیز گفت:

این موضوع اجرایی نیست و یک موضوع الکی است. این دوره از دوره‌های قبلی خیلی بهتر بود و نسبت به دوره‌های قبل چیزهای جدیدی یاد گرفتیم. مربیگری با بازی متفاوت است. همه کارها سخت است. در فوتبال هر کاری باشد سخت است. در دوره بازی همه تمرکز من فوتبال بود و الان هم اگر قرار باشد مربیگری کنم همه تمرکز خودم را می‌گذارم تا کارها را درست انجام بدهم.

او درباره اینکه با توجه به قانون جدید لیگ برتر مربیان با درجه مربیگری B نمی‌توانند روی نیمکت بنشینند هم گفت:

درست است! اگر قانون چنین بگوید روی نیمکت نمی‌نشینم. کنار کادر می‌مانم که تجربیاتم بیشتر شود تا بتوانم در آینده مدرک A را بگیرم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *