نتیجه و خلاصه والیبال برزیل و فرانسه ؛ برزیل فاتح دوئل جنجالی قهرمانان المپیک [+فیلم]

خلاصه والیبال برزیل و فرانسه ؛ تیم والیبال برزیل و فرانسه در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع برزیل به اتمام رسید.

والیبال ایران یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود را طی سالیان اخیر تجربه می‌کند. کار تیم بهروز عطایی با شکست در هفته اول آغاز شد و تیم ملی فقط موفق شد چین را از پیش رو بردارد. در ادامه مطلب با خبر خلاصه والیبال برزیل فرانسه همراه ما بمانید.

خلاصه والیبال برزیل و فرانسه

  • خلاصه بازی والیبال برزیل و فرانسه

در ادامه می‌توانید فیلم خلاصه والیبال برزیل فرانسه را مشاهده کنید:

به گزارش منابع خبری:

در آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال برزیل در یک مسابقه جذاب و البته جنجالی توانست با نتیجه سه بر یک از سد میزبان مسابقه فرانسه که حمایت هواداران را در کنار خود می‌دید بگذرد و با ششمین برد رتبه سومش را در پایان هفته دوم تثبیت کند.

در این مسابقه برزیلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و ست های اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ از آن خود کردند تا دو بر صفر جلو بیفتند ولی فرانسوی در ست سوم به خود آمدند و توانستند نتیجه‌ی این ست را ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند، اما در ست چهارم و آخر بازی که هیجانی و جنجالی بود و اعتراض به داوری نیز زیاد شده بود در نهایت برزیلی ها ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا با نتیجه سه بر یک از سد فرانسه قهرمان المپیک عبور کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *