ببینید: ویدیو عجیبی که هوش مصنوعی از سازنده اهرام مصر نشان داد! [+ویدیو]

فیلمی با عنوان هوش مصنوعی اهرام مصر در فضای مجازی درحال چرخیدن است که در این ویدیو هوش مصنوعی سازندگان اهرام مصر را نشان می‌دهد!

هوش مصنوعی به انگلیسی Artificial intelligence که به طور مخفف آن را AI نیز می‌نامند، در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد. البته این قابلیت تفکر با چیزی که ما به عنوان تفکر انسانی می‌شناسیم تا حد زیادی تفاوت دارد، اما در حقیقت سعی دارد تا از آن تقلید کند. در ادامه مطلب با خبر هوش مصنوعی سازنده اهرام مصر همراه ما بمانید.

هوش مصنوعی اهرام مصر

  • اهرام مصر هوش مصنوعی

به گزارش منابع خبری:

این تصاویر هولناک را هوش مصنوعی از سازنده اهرام مصر نشان داد! در ادامه می‌توانید فیلم هوش مصنوعی سازنده اهرام مصر را مشاهده کنید:

سازنده اهرام مصر کیست ؟

هرام مصر یکی از برجسته ترین بناهای دنیای باستان است و نماد تمدن در مصر باستان نیز به شمار می رود. اهرام مصر زمانی ساخته شده که، مصر یکی از غنی ترین و قدرتمندترین تمدن های جهان بوده. این اهرام از باشکوه ترین سازه های ساخته شده توسط بشر در طول تاریخ هستند. مقیاس عظیم آنها بیانگر نقش بی نظیری است که فرعون در جامعه مصر باستان داشته است. ساخت این اهرام، از ابتدای پادشاهی قدیم تا پایان دوره بطلمیوسی به طول انجامید. و با گذشت بیش از ۴۰۰۰ سال، هنوز هم عظمت و شکوه خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *