پاتریک ویرا اصلی ترین انتخاب برای هدایت استراسبورگ!

پاتریک ویرا استراسبورگ ؛ مالک باشگاه چلسی که باشگاه استراسبورگ را نیز خریده است، به نظر می‌رسد که پاتریک ویرا را برای هدایت استراسبورگ برگزیده است.

پاتریک ویرا در آستانه هدایت استراسبورگ فرانسه قرار دارد. از شب چهارشنبه، سرمربی فرانسوی تبدیل به گزینه اصلی استراسبورگ شد و اکنون خوش‌بینی زیادی برای نهایی شدن این توافق وجود دارد. در ادامه مطلب با خبر هدایت استراسبورگ پاتریک ویرا همراه ما بمانید.

پاتریک ویرا استراسبورگ

  • باشگاه استراسبورگ پاتریک ویرا

به گزارش منابع خبری:

ویرا بعد از 12 بازی بدون برد، در ماه مارس از مربیگری کریستال پالاس اخراج شد و از آن زمان بی‌کار بوده است. او بعد از آویختن کفش‌ها در سال 2011 چهار سال را به عنوان مربی تیم‌های پایه منچسترسیتی گذراند و سپس هدایت نیویورک سیتی، یکی از باشگاه‌های متعلق به مالک سیتی، را برعهده گرفت.

کمپانی BlueCo که مالکیت چلسی را برعهده دارد، هفته گذشته موفق شد سهام استراسبورگ را خریداری کند و در حال حاضر آن‌ها ویرا را برای هدایت باشگاه جدیدشان انتخاب کردند. ویرا پس از اخراج از کریستال پالاس بدون تیم بود و اخیرا نیز هدایت لیدز یونایتد در چمپیونشیپ به او پیشنهاد شده بود.

پاتریک ویرا استراسبورگ

مربی جدید باشگاه استراسبورگ

پاتریک ویرا متولد 22 ژوئن 1976. او به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین هافبک های نسل خود، یکی از بهترین هافبک های تاریخ لیگ برتر و در میان بهترین بازیکنان آرسنال در نظر گرفته می‌شود. ویرا دوران بازی خود را در کان آغاز کرد، جایی که چندین بازی برجسته باعث شد تا او به میلان منتقل شود. در سال 1996، او به انگلستان نقل مکان کرد تا با مبلغ 3.5 میلیون پوند به آرسن ونگر هموطن خود در آرسنال بپیوندد. ویرا در طول 9 سال حضور خود در لیگ برتر، خود را به عنوان یک هافبک برتر باکس تو باکس تثبیت کرد که به دلیل سبک بازی تهاجمی‌اش مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *