فوری: ماجرای حادثه شهرستان سرباز و آتش سوزی خودرو راهور چیست؟!

حادثه شهرستان سرباز ؛ در حادثه آتش سوزی خودرو پلیس راهور در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان، متاسفانه دو نفر مصدوم شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از آغاز به کار تیم های ویژه بازرسی انتظامی استان به منظور بررسی ابعاد و زوایای حادثه پیش آمده در شهرستان سرباز و آتش سوزی خودرو راهور شهرستان و مجروحیت دو نفر خبر داد. در ادامه مطلب با خبر آتش سوزی خودرو پلیس در شهرستان سرباز همراه ما بمانید.

حادثه شهرستان سرباز

  • آتش سوزی خودرو راهور در شهرستان سرباز

به گزارش منابع خبری:

سرهنگ علی رحیمی، از آغاز به کار تیم‌های ویژه بازرسی انتظامی سیستان و بلوچستان به منظور بررسی ابعاد و زوایای حادثه پیش آمده در شهرستان سرباز، آتش سوزی خودروی راهور شهرستان سرباز و مصدومیت 2 تن خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با دستور اکید فرمانده انتظامی استان با مقصرین حادثه طبق قانون برخورد قاطع و جدی خواهد شد و نتیجه متعاقباً به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان خواهد رسید.

حادثه شهرستان سرباز

آتش سوزی شهرستان سرباز

این شهرستان در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان واقع بوده ، از شمال به شهرستانهاى سراوان وایرانشهر، از جنوب به شهرستان چابهار، از غرب به شهرستان نیکشهر واز شرق به کشورپاکستان (با120کیلومترمرز زمینی ) محدود مى‏شود . شهر راسک مرکز شهرستان است که فاصله زمینى آن تا مرکز استان 495 کیلومتر ، تا تهران 1765 کیلومتر است .فاصله هوایى آن  نیز تا تهران 1372کیلومتر مى‏باشد.این شهردرمسیرجاده ارتباطی ایرانشهر – چابهارواقع شده که مسافت آن تاچابهار وایرانشهر مساوی، یعنی 175کیلومتر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *