جدید ترین ساعت شیائومی ردمی واچ 3 اکتیو رونمایی شد! + [مشخصات]

شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو ؛ نسخه ای جوان تر از ساعت ردمی واچ ۳ به صورت جهانی معرفی شده است که اسم آن ردمی واچ ۳ اکتیو است.

شیائومی به تازگی ساعتی از برند ردمی را در وبسایت جهانی خود لیست کرده که خبر از عرضه آن برای بازارهای مختلف می‌دهد. ردمی واچ ۳ اکتیو جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی محسوب می‌شود که پیش از رونمایی، برخی اطلاعات رسمی آن منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر ردمی واچ ۳ اکتیو شیائومی همراه ما بمانید.

شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو

  • ساعت جدید شیائومی

به گزارش منابع خبری:

این ساعت هوشمند در وب سایت جهانی شیائومی به اشتراک گذاشته شده و طراحی و مشخصات آن نمایش داده شده است. قیمت این ساعت به طور رسمی در حال حاضر مشخص نیست، با این حال، لیست AliExpress نشان می‌دهد که قیمت ساعت هوشمند می‌تواند 39.99 دلار باشد.

شیائومی دیروز و در سکوت کامل خبری ساعت جدید برند ردمی موسوم به ردمی واچ ۳ اکتیو را در وبسایت جهانی خود لیست کرد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. در حالی که غول فناوری چینی هنوز قیمت این پوشیدنی جدید را اعلام نکرده است، برخی از فروشگاه‌های آنلاین مانند AliExpress ادعا کرده‌اند که ردمی واچ ۳ اکتیو با برچسب قیمتی ۴۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو
ساعت ردمی واچ ۳ اکتیو شیائومی

مشخصات ردمی واچ ۳ شیائومی

بسیاری از مشخصات ردمی واچ ۳ اکتیو شبیه ردمی واچ ۳ لایت است که حدود دوماه پیش در چین رونمایی شد. صفحه نمایش LCD مستطیل شکل ۱.۸۳ اینچی و نگهداری شارژ تا ۱۲ روز از جمله ویژگی‌های این ساعت هوشمند هستند. ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو صفحه نمایش ۱.۸۳ اینچی ۲۴۰*۲۸۰ پیکسلی دارد.

در مقام مقایسه، اپل واچ اولترا دارای صفحه نمایش ۱.۹۲ اینچی ۵۰۲*۴۱۰ پیکسلی است. شدت روشنایی نمایشگر ردمی واچ ۳ اکتیو ۴۵۰ نیت است اما نرخ تازه‌سازی آن مشخص نیست. این ساعت هوشمند ۴۷ میلی‌متری، یک باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی با دوام ۸ الی ۱۲ روز دارد که باتوجه به استفاده کاربر متغیر است. امکان شارژ بی‌سیم نیز در ویژگی‌های آن گفته نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *