ببینید: بقایای زیر دریایی تایتان از آب بیرون کشیده شد! +[تصاویر]

بقایای زیر دریایی تایتان ؛ بقایای باقی‌مانده از زیردریایی تایتان که برای بازدید از تایتانیک به زیر آب رفته بود امروز از اعماق اقیانوس بیرون کشیده شد.

گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد:« لاشه زیردریایی توریستی «تایتان» که به سبب به درون پاشی منجر به مرگ پنج سرنشین آن شد و بقایای انسانی احتمالی برای بررسی به خشکی منتقل گردید.» در ادامه مطلب با خبر لاشه زیر دریایی تایتان همراه ما بمانید.

بقایای زیر دریایی تایتان

  • زیر دریایی گمشده تایتان

به گزارش منابع خبری:

قطعاتی از بقایای زیردریایی تایتان که در پی انفجار به مرگ ۵ نفر منجر شد، به ساحل منتقل شده است. همزمان گارد ساحلی آمریکا می‌گوید احتمالا بقایای انسانی را در لاشه این شناور یافته است.

گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد که بخشی از لاشه زیردریایی تایتان که مربوط به گردشگران کشتی تایتانیک بود را پیدا و به ساحل منتقل کرده است. همچنین بنا به اعلام گارد ساحلی آمریکا، ممکن است بخشی از بقایای انسانی را هم در این لاشه یافت است.

بقایای زیر دریایی تایتان

قطعات زیر دریایی تایتان

مقامات اعلام کردند که گارد ساحلی شواهد به‌دست آمده در اقیانوس اطلس شمالی را به بندری در ایالات متحده منتقل خواهد کرد تا متخصصان پزشکی آن‌ها تجزیه‌و‌تحلیل کنند.«جیسون نوبائر»، رئیس هیئت تحقیقات گارد ساحلی گفت:

«این شواهد به بازرسان چندین حوزه قضایی بین‌المللی، اطلاعات مهمی درباره علت این فاجعه ارائه خواهد کرد. هنوز برای درک عواملی که منجر به فاجعه تایتان شده کارهای زیادی باید انجام شود و این موضوع به ما کمک می‌کند تا از عدم وقوع فاجعه مشابه دیگری در آینده اطمینان پیدا کنیم.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *