کتاب موعود غدیر به چاپ پنجم رسید و روانه بازار نشر شد!

کتاب موعود غدیر چاپ پنجم ؛ کتاب موعود غدیر در 128 صفحه نوشته سید مجتبی حسینی است که انتشارات نیستان مسئولیت چاپ آن را بر عهده دارد.

«موعود غدیر» سخنرانی سید‌محتبی حسینی اسلام‌شناس معاصر برای بار پنجم روانه بازار نشر شد.  چاپ پنجم کتاب «موعود غدیر» اثر سید مجتبی حسینی در 128 صفحه نیم وزیری توسط نشر نیستان بازنشر و به بازار کتاب عرضه شد. در ادامه مطلب با خبر چاپ پنجم کتاب موعود غدیر همراه ما بمانید.

کتاب موعود غدیر چاپ پنجم

  • موعود غدیر انتشارات نیستان

به گزارش منابع خبری:

«موعود غدیر» تدوین سخنرانی سیدمجتبی حسینی، اسلام‌شناس معاصر است که در سال 1387 و در دانشگاه الزهرا ارائه شده است. کتاب علاوه بر این، دو پیوست نیز دارد.

این کتاب تدوین سخنرانی سید مجتبی حسینی، اسلام‌شناس معاصر در دانشگاه الزهرا است که علاوه بر این، دو پیوست نیز همراه آن منتشر شده‌اند. پیوست نخست، خطبه‌ای است که رسول گرامی اسلام (ص) در عرفات بیان فرموده‌اند و نویسنده در مطالب خود به آن استناد کرده‌اند.پیوست دوم، ترجمه خطبه حضرت رسول در غدیر خم است که به «خطابه غدیر» مشهور شده است.

کتاب موعود غدیر چاپ پنجم

کتاب موعود غدیر سید مجتبی حسینی

پیوست نخست، خطبه‌ای است که رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در عرفات بیان فرموده‌اند و نویسنده در مطالب خود به آن استناد کرده‌اند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

از آن‌جایی که دین مورد رضایت خدا و دین کامل، دینی است که در آن پیام غدیر؛ «من کنتُ مولاه فهذا علی مولاه» ابلاغ و عملی شده، می‌فهمیم که لازمه رسیدن به جامعه‌ای که در آن دین مورد رضایت خدا در جهان تمکین می‌شود، همان دین غدیری است، غدیر مقدمه ظهور است. چنان‌چه ظهور حضرت حجت علیه السلام، در واقع تجلی و حضور همه پیامبران و امامان (به ویژه علی‌بن‌ابی‌طالب علیه السلام) است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *