قیمت لایت کوین افزایش یافت ؛ هاوینگ لایت کوین در راه است!

هاوینگ لایت کوین ؛ قیمت لایت کوین در 24 ساعت گذشته بیش 24 درصد رشد داشته است و یکی از اصلب ترین علت های آن نزدیک شدن به هاوینگ است!

رویداد هاوینگ یکی از جذابترین رویدادهای موجود در حوزه بلاکچین و بازار رمز ارزهاست که معمولاً تاثیرات مثبتی بر روی آن یک رمزارز می‌گذارد. داده‌های بازار نشان می‌دهد قیمت لایت کوین امروز تا ۱۱۳ دلار افزایش یافته است که بالاترین سطح از ۲۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) محسوب می‌شود. در ادامه مطلب با خبر لایت کوین هاوینگ همراه ما بمانید.

هاوینگ لایت کوین

  • زمان هاوینگ لایت کوین

به گزارش منابع خبری:

در مقام دهم ارزش بازار، دارایی کریپتو از ابتدای سال بیش از 50 درصد رشد کرده است. شرکت تحلیلی (IntoTheBlock) مشاهده کرده است که شبکه پرداخت همتا به همتا (لایت کوین) به تعداد تراکنش‌های روزانه بیتکوین برای کل ماه می نزدیک شده است و همچنین برای اولین بار در این سه ماهه بیش از 500,000 تراکنش روزانه را پردازش کرده است.

لاکچین لایت کوین نیز مانند بیتکوین هاوینگ دارد و قرار است به زودی هاوینگ لایت کوین رخ دهد. اما این رویداد چیست و در چه تاریخی رخ خواهد داد؟ آیا این رویداد تاثیر مثبتی بر روی قیمت ارز لایت کوین (LTC) خواهد گذاشت؟

هاوینگ لایت کوین

هاوینگ لاست کوین چه زمانی است ؟

لایت کوین که به سرعت به سوی هاوینگ خود پیش می‌رود، عملکرد قوی داشته است. هاوینگ یک رویداد است که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد و در آن پاداش بلاک برای استخراج لایت کوین به نصف کاهش می‌یابد. این عمل باعث کاهش عرضه لایت کوین می‌شود و ممکن است باعث افزایش قیمت آن شود.

بالاتر قیمت ارز LTC در روز اجرایی شدن هاوینگ‌های قبل را بررسی کردیم؛ با مراجعه به سایت Cointrader PRO و بررسی نمودار لایت کوین به نکته جالبی می‌توان پی برد. در سال 2015 و همزمان با اجرای اولین هاوینگ شبکه لاین کوین قیمت این رمزارز در محدوده 3 دلار بوده است و همین محدوده تا مدتی به یک سطح بشدت قدرتمند تبدیل شده و بارها قیمت به آن واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *