قیمت خودرو های سایپا امروز دوشنبه 12 تیر 1402 +[جدول]

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات سایپا امروز 12 تیر 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات سایپا مشاهده می‌کنیم.

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و لیست قیمت روز ماشین های سایپا امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های سایپا 12 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات سایپا امروز 12 تیر 1402

  • قیمت خودرو امروز 12 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

آخرین قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ اعلام شد.

برخی خودرو‌های سایپا تغییراتی داشته است. در مهمترین معاملات سایپا، شاهین ۵۸۵ میلیون تومان شد. تیبا SX مدل ۱۴۰۱ صندوق دار ۳۳۵ میلیون تومان خرید و فروش شد. ساینا EX مدل ۱۴۰۱ فول ۳۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک (مدل ۱۴۰۰) با قیمت ۹۳۰ میلیون تومان معامله شد.

به دلیل شرایط گفته شده در ایران باید گفت که این بازار در وضعیت ناامید کننده‌ای به سر می‌برد، این وضعیت ناشی از کمبود قطعات تولیدی است که به دلیل وجود تحریم‌ها، این فناوری‌ها وارد ایران نمی‌شود. در ادامه به بررسی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا می‌پردازیم با تکراتو همراه باشید.

قیمت محصولات سایپا امروز 12تیر 1402

لیست قیمت محصولات سایپا 12 تیر 1402

نبود امکانات و فناوری‌های لازمه در حیطه خودروسازی در ایران باعث شده تا خودروهای ارائه شده از امکانات ظاهری و باطنی بالایی نسبت به خودروهای خارجی برخوردار نباشند. قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) هم  به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را در جدول زیر ببینید.

  • پراید ۱۳۱: ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • تیبا: ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • پراید ۱۱۱: ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ساینا: ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *