قیمت طلا سکه و دلار 10 تیر 1402 ؛ بازار ارز از کما خارج می‌شود؟!

قیمت طلا سکه و دلار 10 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز شنبه 10 تیر ماه 1402، لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است.

طی نخستین هفته تیرماه، قیمت طلا و سکه روزهای آرام با سرازیری قیمت را پشت سر گذاشت. معامله‌گران این بازار چشم‌‌انتظار تحرک بازار دلار هستند؛ آنها از ترس رکب بازارساز دست از معامله شسته‌اند. قیمت سکه امروز 10 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 10 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 10 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

۱۰ تیر ۱۴۰۲ قیمت طلا,سکه,دلار و ارز آزاد در بازار امروز شنبه ۱۴۰۲/۴/۱۰,نرخ های اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافی ملی را از وب سایت ما مشاهده کنید.

در پایان هفته نخست تیرماه، قیمت طلا نیز کاهشی بود. قیمت هر مثقال طلا در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۴۰ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۷۶هزار تومان رسید. هر گرم طلا نیز نزدیک به پنج هزار تومان افت قیمت داشت و با رقم دو میلیون و ۳۴۸ هزار تومان معامله شد.طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۳۱۷ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا سکه و دلار 10 تیر 1402

قیمت دلار امروز 10 تیر 1402

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان اعلام شد. انون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۰ هزار و 845 تومان برای خرید و ۴۱  هزار و 264 تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو  ۴۵ هزار و 49 تومان، و نرخ حواله یورو 40  هزار و 953 تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *