پایان شاخص بورس امروز 13 تیرماه ؛ رشد 18 هزار واحدی!

شاخص بورس امروز ؛ شاخص کل بورس امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۸۶۹۴ واحدی، به ۲,۲۰۲,۱۰۰ واحد رسید.

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۵۳۵۳ واحدی، به ۲,۱۵۲,۸۴۷ واحد رسید.  در ادامه مطلب با خبر شاخص کل بورس ۱۳ تیر ۱۴۰۲ همراه ما بمانید.

شاخص بورس امروز

  • شاخص بورس امروز ۱۳ تیر

به گزارش منابع خبری:

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ با رشد ۱۸۶۹۴ واحدی، به ۲,۲۰۲,۱۰۰ واحد رسید. از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۹۹۵۱ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

در معاملات روز سه‌شنبه، 13 تیر 1402،  شاخص بورس  تهران 18 هزار و 694 واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح 2 میلیون و 202 هزار و 100 واحد بالا آمد. بدین ترتیب شاخص پس از 16 روز کاری به کانال 2.2 میلونی بازگشت. شاخص کل هم وزن  بورس  نیز با افزایش 9 هزار و 950 واحدی در رقم 773 هزار و 298 واحدی ایستاد.

شاخص بورس امروز

 شاخص کل بورس در ۱۳ تیر ۱۴۰۲

گفتنی است نمادهای فولاد، فملی، حکشتی، ومعادن، شستا، وتجارت و شبندر بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس در روز جاری بودند. لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار دیروز مبلغ 7 هزار میلیارد  و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها حدود 220 میلیارد تومان از وارد بازار سهام کردند. در فرابورس نیز نمادهای هرمز، ددانا و کگهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، فجهان و وسپهر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل  فرابورس  داشتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *