ویدیو : واکنش میثاقی به قایم شدن مدیر پرسپولیس

به تازگی ویدیو جدیدی از واکنش میثاقی به قایم شدن مدیر پرسپولیس در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است.

اخیرا ویدیویی از حرف های میثاقی در مورد قایم شدن مدیر پرسپولیس در شبکه مجازی وایرال شده است. گویا خنده های میثاقی از قایم شدن مدیر پرسپولیس حواشی بسیاری را برای او به همراه داشته است.

واکنش میثاقی به قایم شدن مدیر پرسپولیس

اظهارت میثاقی درباره قایم شدن مدیر پرسپولیس

امروز ویدیویی از صحبت های میثاقی با مدیر پرسپولیس در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرد. همچنین یک ویدیو از حال خراب بودن مدیر باشگاه بزرگ پرسپولیس در ماشین پخش شده که برخی از هواداران می‌‍گویند او خودش را به خواب زده بود. در پی این اخبار سلیمانی وکیل بیرانوند در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر گفت:

“با پرسپولیس توافق شد اما مطالباتی واریز نشد. ۴۸ ساعت پیش با پرسپولیس صحبت کردیم توافق شد اما مطالباتی واریز نشد و آقای بیرانوند گفت باشگاه پرسپولیس بی احترامی می‌کند. پرسپولیس اگر پنج میلیارد واریز می‌کرد بیرانوند اصلا فسخ نمی‌کرد.

واکنش میثاقی به قایم شدن مدیر پرسپولیس
اظهارت میثاقی درباره قایم شدن مدیر پرسپولیس

حرف های میثاقی در مورد قایم شدن مدیر پرسپولیس

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خنده های میثاقی از قایم شدن مدیر پرسپولیس را ببینید:

محمد حسین میثاقی یکی از چهره های موفق تلویزیون درسال 1396 بود. او با برنامه هایی مثل فوتبال 120 توانایی اش در اجرا رابه رخ همه ی کشید. اما محمد حسین میثاقی فقط تخصص فوتبالی ندارد.

از سال های پیش تلویزیون به میثاقی اعتماد کردند و بالاخره اجرای یک برنامه «فوتبال 120» بطور مستقل به او داده شد. اجرای او کم نقص نبود اما درسال 1396 مسلط تر و پخته تر عمل کرد. در نیمه دوم سال به جمع تهیه کنندگان اضافه شد که حاصلش برنامه شاداب «رکورد» است. او با این برنامه اجرای مستقل در شبکه سه را هم تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *