رسمی: احسان قهاری بازیکن نساجی به آلومینیوم اراک پیوست!

مدافع نساجی آلومینیوم اراک ؛ باشگاه آلومینیوم اراک از خرید جدید خود که مدافع راست فصل گذشته باشگاه نساجی است، به صورت رسمی رونمایی کرد.

احسان قهاری، مدافع راست آینده‌دار که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، با نظر مثبت سید مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست. در ادامه مطلب با خبر احسان قهاری آلومینیوم اراک همراه ما بمانید.

مدافع نساجی آلومینیوم اراک

  • آلومینیوم اراک احسان قهاری

به گزارش منابع خبری:

احسان قهاری، مدافع راست ۲۵ ساله، که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، با نظر مثبت سیدمجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست تا نخستین بازیکن جدید شاخص این تیم معرفی شود.

این بازیکن 25 ساله و قائم‌شهری که در رده‌های پایه پرسپولیس و نساجی عضویت داشته و طی سالیان گذشته در لیگ برتر برای نساجی به میدان رفته بود، با عقد قراردادی رسما به عضویت باشگاه آلومینیوم اراک درآمد.

مدافع نساجی آلومینیوم اراک

آلومینیوم اراک مدافع نساجی

قهاری نخستین خرید لیگ برتری باشگاه آلومینیوم در نقل و انتقالات تابستانی بود و بازیکنان جدید که قراردادشان نهایی شده به زودی معرفی خواهند شد. نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده را به خدمت گرفته که حالا آلومینیوم اراک با جذب قهاری از این تیم شمالی، به نوعی به جدایی پنج بازیکن جدا شده‌اش به مقصد قائم‌شهر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *