اولین واکنش بیرانوند به حواشی پیوستن به استقلال! +[عکس]

واکنش بیرانوند به فسخ قرارداد ؛ این روز ها بیرانوند یکی از بهترین سوژه ها برای خبرگزاری ها شده است. وی سرانجام به اقدامش با پرسپولیس واکنش نشان داد.

بیرانوند: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم اگر به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان می‌شویم! اولین توییت بیرانوند پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس را در ادامه می‌بینید. در ادامه مطلب با خبر بیرانوند در استقلال همراه ما بمانید.

واکنش بیرانوند به فسخ قرارداد

  • علیرضا بیرانوند پرسپولیس استقلال

بیرانوند در توییتر خود که توسط باشگاه پرسپولیس و حتی مدیر رسانه‌ای این باشگاه و بعضی از هم‌تیمی هایش دنبال می‌شود، نوشت:

«جالبه که اگه به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان میشیم. فقط بدونید که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و به دنبال بهبود سلامتیم هستم. دوستتون دارم.» در ادامه می‌توانید واکنش بیرانوند به جدایی پرسپولیس را مشاهده کنید:

واکنش بیرانوند به فسخ قرارداد

علیرضا بیرانوند استقلال پرسپولیس

با وجود انتشار توییت بالا از سوى خبرگزارى تسنیم، خبرگزارى ایسنا نوشت بیرانوند در توییتر حضور ندارد. بااینحال تسنیم نوشت: دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در حالی اقدام به تکذیب اکانت توئیتری خود کرده است که باشگاه پرسپولیس، مدیر رسانه‌ای این باشگاه و برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیز این اکانت را دنبال می‌کنند و به نظر نمی‌رسد برای بیرانوند نباشد!

بیرانوند مذاکراتی با باشگاه استقلال داشت و همین مسئله او را به صدر اخبار در ایران رساند. هرچند قرار است امروز مذاکرات دیگری بین بیرانوند و استقلال برگزار بشود، اما هنوز شانس بازگشت به پرسپولیس را هم دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *