افتتاح کلان بیمارستان غدیر فردا با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود!

افتتاح کلان بیمارستان غدیر ؛ دومنی کلان بیمارستان ایران با نام غدیر آغاز به کار می‌کند. این بیمارستان 13 طبقه و 821 تخت و دارای 24 اتاق عمل است.

این کلان بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی در روز عید سعیدغدیرخم با حضور رئیس جمهور در تهران افتتاح می‌شود.  بیمارستان مدرن و مجهز غدیر که روز جمعه شانزدهم تیر همزمان در عید سعید غدیر خم توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور افتتاح می‌شود. در ادامه مطلب با خبر افتتاح بیمارستان غدیر همراه ما بمانید.

افتتاح کلان بیمارستان غدیر

  • کلان بیمارستان غدیر تهران

به گزارش منابع خبری:

دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» در روز عید سعید غدیر خم با حضور رئیس جمهور و در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح می‌شود. بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ۶٨ تخت اورژانس و ٢۴ اتاق عمل است و همه تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شده است.

«بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان‌ها است، در این باره اظهار داشته است که هدف از ساخت کلان بیمارستان‌ها این است که مراجعه‌کننده مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی خود را همزمان به طور کامل، به آسانی و یکجا دریافت کرده و به مراکز مختلف مراجعه نکند.

افتتاح کلان بیمارستان غدیر

بیمارستان غدیر در تهران

عین الهی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره گلایه مردم از ساخت بیمارستانهای کلان در شمال تهران، ابراز داشت: پروژه‌های متعددی در تهران داریم؛مانند پروژه هایی در شهریار، اسلامشهر، ورامین و ملارد پروژه داریم. وی تصریح کرد: حدود ۱۱۷ مجله پزشکی در همین دولت اعتبار گرفته و حدود ۲۹۴۰۵ مقاله نمایه شده داشتیم.

بنا به گفته رئیس بیمارستان شهدای تجریش که اکنون مدیریت بیمارستان جدید الاحداث غدیر را بر عهده دارد تلاش شده تا دستگاه‌های مورد نیاز از طریق شرکت‌های دانش بنیان داخلی تامین شود؛ضمن اینکه با توجه به امکانات همه جانبه اختصاص داده شده در بیمارستان غدیر، دیگر هیچ بیماری پس از مراجعه به بیمارستان یاد شده نیازمند این نیست که برای دریافت خدمات به بیمارستانهای دیگر برود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *