آلن آرکین بازیگر قدیمی سینما و تئاتر درگذشت +[بیوگرافی و علت فوت]

درگذشت آلن آرکین ؛ آلن آرکین بازیگر سینما و تلوزیون آمریکایی که بیشتر در ژانر کمدی و درام بازی می‌کرد، در سن 89 سالگی درگذشت.

آلن آرکین که بخاطر بازی در فیلم «میس سانشاین کوچولو» در سال 2006 برنده جایزه اسکار شد و همراه با مایکل داگلاس در سریال محبوب «روش کامینسکی» ظاهر شد،چشم از جهان فروبست. در ادامه مطلب با خبر فوت آلن آرکین بازیگر همراه ما بمانید.

درگذشت آلن آرکین

  • آلن آرکین درگذشت

به گزارش منابع خبری:

بازیگر برنده اسکار برای «میس سانشاین کوچولو» که به خاطر تصویر کردن شوخ طبعی خشک شهرت داشت در ۸۹ سالگی درگذشت.

آرکین که به خاطر تصویر کردن شوخ طبعی خشک شهرت داشت و در عین حال می‌توانست تراژدی را با همان توانایی ایفا کند، اسکار خود را برای بازی در نقش مکمل در فیلم کمدی مستقل «میس سانشاین کوچولو» در سال ۲۰۰۷ دریافت کرد. وی ۲ نامزدی اسکار دیگر هم در کارنامه سینمایی‌اش داشت که برای «روس‌ها می‌آیند، روس‌ها می‌آیند» در سال ۱۹۶۷ و برای «قلب یک شکارچی تنها است» در سال ۱۹۶۹ کسب کرده بود. او برای بازی در فیلم «آرگو» بن افلک هم نامزد کسب جوایز متعددی شده بود.

درگذشت آلن آرکین

بیوگرافی آلن آرکین بازیگر

آرکین متولد منطقه بروکلین در نیویورک است. خانواده او در دوران کودکی او به لس آنجلس نقل مکان کردند  پدر آرکین در هالیوود کارگری می کرد که به دلیل هشت ماه  اعتصاب از کار اخراج شد. آلن آرکین از ده سالگی  در آکادمی‌های متنوع هنری آموزش دید. او گروهی موسیقی به نام the Tarriers همراه با دو دوستش تاسیس کرد و به اجرای برنامه در دهه پنجاه میلادی می‌پرداخت.

آلن آرکین نوازنده گیتار  و خواننده گروه بود. او اما تلاش کرد وارد عرصه بازیگری شود.به شیکاگو رفت و آنجا عضو یک گروه تئاتر کمدی شد. به تازگی وی برای بازی در سریال «روش کامینسکی» نتفلیکس که در آن در کنار مایکل داگلاس بازی کرد، نامزدی جایزه امی پرایم تایم در یک سریال کمدی را دریافت کرد تا بر ۴ نامزدی امی قبلی خود افزوده باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *