ببینید: استایل جدید مجری تلوزیون ؛ با من از تغییر حرف نزنید! +عکس

استایل جدید مجری تلوزیون ؛ مجری ممنوع الکار معروف کشور، رضا رشید پور استایل جدیدی از خود نشان داد و موهای خود را کامل تراشید!

رضا رشیدپور مجری معروف کشور، در اقدامی عجیب موهای سر خود را به طور کامل تراشید. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید رضا رشید پور همراه ما بمانید.

استایل جدید مجری تلوزیون

  • کچل شدن رضا رشیدپور

به گزارش منابع خبری:

چهره و استایل جدید رضا رشیدپور تعجب بسیاری را برانگیخته است. رضا رشیدپور، مجری معروف کشور در اقدامی عجیب موهای سر خود را به طور کامل تراشید و عکس آن را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید عکس استایل جدید رضا رشیدپور را مشاهده کنید:

استایل جدید مجری تلوزیون

بیوگرافی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد 19 مرداد 1357 در تهران مجری ، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس دو رشته مهندسی عمران و کارگردانی می باشد که فعالیت خود را از اجرا شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا ساخت و ساز نیز می کند. در خیابان سرسبیل تهران بدنیا آمد اما اصالتا اهل تبریز است و تنها یک خواهر کوچکتر بنام «نازیلا» دارد که فارغ التحصیل دکترای رشته معماری می باشد. پدرش از مهندسین تکنسین لشکر سپاه عاشورای تبریز بود که در ماموریت خود برای جمع آوری تجهیزات سپاه در دزفول حین انجام کار قطع نخاع و سال 1376 شهید شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *