سانسور تصویر محسن نامجو در صدا و سیما به چه علت بود؟ [+عکس]

سانسور محسن نامجو صدا و سیما ؛ در آخرین بازپخش سریال ترش و شیرین ساخته رضا عطاران، عکس محسن نامجو در سکانس هایی از این فیلم کاملا حذف گردید.

شب گذشته در حالی قسمت سوم ترش و شیرین از شبکه تماشا بازپخش شد که سکانس هایی که عکس محسن نامجو به عنوان متهم روی دیوار کلانتری زده شده بود به کل حذف شد. در ادامه مطلب با خبر سانسور محسن نامجو سریال ترش و شیرین همراه ما بمانید.

پیوستن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس

سانسور محسن نامجو صدا و سیما

به گزارش منابع خبری:

در یکی از سکانس های این قسمت سریال رضا عطاران عکس محسن نامجو به عنوان متهم روی دیوار کلانتری زده شده بود و این سکانس به طور کامل حذف شد.

در بازپخش سریال ترش و شیرین رضا عطاران در صداوسیما، تصویر محسن نامجو سانسور شد. گفتنی است تیتراژ اول «ترش و شیرین» مشترکا توسط رضا عطاران و محسن نامجو خوانده شده است که در بازپخش های بعدی از روی کار حذف گردید. در ادامه می‌توانید عکس سکانس حذف شده سریال ترش و شیرین را مشاهده کنید:

سانسور محسن نامجو صدا و سیما
محسن نامجو سانسور

ترش و شیرین محسن نامجو

ترش و شیرین یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین است که در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه سه پخش شد. محسن نامجو (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام) آهنگساز، خواننده، نوازنده سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرای ایرانی است.

وی هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد. او در ۱۷ سالگی نواختن سه‌تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته‌است. محسن نامجو در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *