پشت پرده کسب و کار، غرامت مسیح علینژاد و اتفاقات اخیر در ایران + عکس

قبل‌تر در رسانه‌هایی مثل آپارات پشت پرده‌هایی را بر علیه مسیح علینژاد دیده بودیم اما اینبار پشت پرده کاسبی مسیح علینژاد و اتفاقات اخیر در ایران جالب‌تر از همه بود.

قبل از هرچیز توجه شما را به اولین پشت پرده جنجالی مسیح علی نژاد که در رسانه‌ی تحت ویدئوی آپارات منتشر شده بود جلب می‌کنیم و بعد از آن بواسطه‌ی اسنادی که به دست خبرگزاری‌ها رسیده به به غرامت گرفتن اموال ایران در آمریکا توسط مسیح علینژاد خواهیم رسید.

روز گذشته خبری مبنی بر رأی دادگاه فدرال آمریکا به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال بلوکه شده‌ی ایران در آمریکا به عنوان غرامت به مسیح علی‌نژاد در پرونده‌ی شکایت وی از جمهوری اسلامی منتشر شد که سر و صدا زیادی به پا کرد. علی‌نژاد پس از متهم شدن به سوء استفاده از اموال ملت ایران مدعی شد از دریافت این غرامت انصراف می‌دهد.

پشت پرده کاسبی مسیح علینژاد و اتفاقات اخیر در ایران + عکس

غرامت مسیح علینژاد

با رای دادگاه فدرال مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران در آمریکا به عنوان غرامت به مسیح علینژاد پرداخت خواهد شد.

کاسبی کردن مسیح علینژاد

تصاویری از اسناد به غرامت گرفتن اموال ایران توسط مسیح علینژاد در آمریکا را ببینید:

بیشتر بخوانید: اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد [+جزئیات]

مشخصات مسیح علینژاد در یک نگاه:

  • نام هنگام تولد معصومه علی‌نژاد قمی‌کلایی
  • زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۵ ‏(۴۶ سال) قمی‌کلا، بابل، ایران
  • محل تحصیل دانشگاه آکسفورد بروکس
  • پیشه خبرنگار روزنامه‌نگار نویسنده مجری تلویزیونی
  • همسر(ها) مکس لطفی (جداشده) کامبیز فروهر (ا. ۲۰۱۴)
  • فرزندان ۱

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *