اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد در فضای مجازی و فضای رسانه منتشر شده که بازتاب فروانی را با خودش به همراه داشته است.

پس از اینکه خبر مسیح علینژاد توسط کیهان در رسانه‌های مختلف به انتشار رسید، نظریات کیهان درباره حال روحی مسیح علینژاد را به همراه داشت که در ادامه نوشتار به خبر کیهان از مسیح علینژاد خواهیم پرداخت.

اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد

اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد
خبر مسیح علینژاد توسط کیهان

روز گذشته، کیهان در رابطه با حالت روحی مسیح علینژاد نوشت:

خبر‌ها و گزارش‌های منتشره از وخامت وضعیت روحی وی حکایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نازنین بنیادی از شورای همبستگی کناره گیری کرد

او آخرین بار در اثر فشار روانی شدید، به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود پشت تریبون و رو به صندلی‌های خالی سالن گرفت و آن را منتشر کرد. وی پس از آنکه سال گذشته با برخی مقامات غربی مانند مایک پمپئو رئیس سیا در دولت ترامپ عکس یادگاری گرفت حالا کیهان مدعی شده که او حال روحی وخیمی دارد.

با اینکه کیهان این خبر را درباره او منتشر کرده و حواشی زیادی را نیز به همراه داشته است، اما خودش هنوز به صورت رسمی این نظریه را تأیید نکرده است.

اظهارات کیهان درباره مسیح علینژاد
خبر کیهان از مسیح علینژاد

نظریات کیهان درباره حال روحی مسیح علینژاد

معصومه علی‌نژاد قُمی‌کُلایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۵ که با نام مسیح علی‌نژاد شناخته می‌شود، خبرنگار، روزنامه‌نگار، نویسنده، مجری تلویزیونی و فعّال حقوق زنان ایرانی-آمریکایی است.

او بنیان‌گذار و طراح جنبش‌های آزادی‌های یواشکی و چهارشنبه‌های سفید با هدف آزادی حجاب و رفع حجاب اجباری در ایران بود. علی‌نژاد هم‌اکنون از مجریان رسانه صدای آمریکا می‌باشد.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *