اپلیکیشن تردز 100 میلیونی شد ؛ به سرعت در طول 5 روز!

اپلیکیشن تردز، رسانه اجتماعی رقیب توییتر، در کمتر از پنج روز از راه‌اندازی شد. حال در کما ناباوری در زمان کوتاه اپلیکیشن تردز 100 میلیونی شد !

اپلیکیشن «تردز»، رسانه اجتماعی رقیب توییتر، در کمتر از پنج روز از راه‌اندازی، تردز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را جذب خود کرد. این اپلیکیشن از سوی شرکت متا، مالک اینستاگرام راه‌اندازی شده و مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت می‌گوید:

 «نمی‌توانست باور کند» به این سرعت به نقطه عطف رسیده است.

اپلیکیشن تردز 100 میلیونی شد

اپلیکیشن threads صد میلیونی شد

پس از اینکه کمپانی متا، اپلیکیشن جدیدی را برای خودش ارائه داد، برخی خبرگزاری‌ها از فیلتر برنامه تردز در همان ابتدای کار خبر دادند و فیلتر شدن شبکه اجتماعی تردز نیز رخ داد. فیلتر اپلیکیشن جدید تردز یکی از مهم‌ترین اخبار در صنعت تکنولوژی بود.

اپلیکیشن تردز 100 میلیونی شد
تردز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر , اپلیکیشن threads صد میلیونی شد , اپلیکیشن تردز طی 5 روز 100 میلیونی شد , اپلیکیشن تردز صد میلیونی شد , اپلیکیشن تردز کمتر از 5 روز 100 میلیون کاربر جذب کرد , 100 میلیون کاربر برای تردز در 5 روز

اپلیکیشن تردز طی 5 روز 100 میلیونی شد

100 میلیون کاربر برای تردز در 5 روز شگفتی آفرید. کمپانی متا، شبکه‌ی اجتماعی تردز (Threads) را برای اندروید، آیفون و کاربران وب منتشر کرد. Thread پیام رسان اجتماعی است که می‌توانید با استفاده از آن متن، عکس و ویدیو را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید.

پشت پرده فیلتر شدن اپلیکیشن تردز

 این اپلیکیشن، پس از انتشار، برای کاربران مانند دو محصول دیگر این کمپانی، یعنی اینستاگرام و واتسپ، فیلتر شد.

اپلیکیشن تردز 100 میلیونی شد

طبق گفته‌های دیجیاتو، مسدود و یا همان فیلتر بودن تردز نشان می‌دهد فیلترینگ در ایران به مرحله جدیدی رسیده است. در واقع فیلترینگ کاری می‌کند تا فرصت‌های جدید، پیش از آنکه بخواهند به شکل یک تهدید در بیایند، از کاربر گرفته شود

آیا اپلیکیشن جدید Threads نیز فیلتر شده است؟ واکنش ایلان ماسک به راه‌اندازی تردز!

اپلیکیشن تردز صد میلیونی شد

اپلیکیشن تردز کمتر از 5 روز 100 میلیون کاربر جذب کرد . مارک زاکربرگ در نخستین روز عرضه اپلیکیشن تردز گفت:

 در دو ساعت اول، دو میلیون نفر و در مدت چهار ساعت، پنج میلیون نفر و در مدت هفت ساعت، ۱۰ میلیون نفر به «تردز» پیوستند. صبح روز بعد، مدیرعامل متا اعلام کرد بیش از ۳۰ میلیون نفر عضو اپلیکیشن جدید شده‌اند.

اپلیکیشن جدید instagram threads جدی ترین رقیب تویتر شد! +[مشخصات]

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در مصاحبه‌ با ورج می‌گوید :

مشخصا توییتر رهبر حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی متنی است، اما متا بر اساس شرایط موجود به این نتیجه رسید که فرصت برای رقابت وجود دارد و تردز سرویسی مناسب برای افرادی است که مشغول استفاده از اینستاگرام هستند. یکپارچگی با پلتفرم‌های Fediverse به‌محض انتشار تردز در دسترس نخواهد بود، اما واضح است که اینستاگرام می‌خواهد به‌زودی این قابلیت را اضافه کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *