ببینید: ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro

به تازگی، شرکت شیائومی، کلیپی تحت عنوان ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro به انتشار رساند که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، شرکت شیائومی، از گوشی جدید خود رونمایی کرد و باعث شد تا برخی از صاحب‌نظران به بررسی گوشی جدید شیائومی poco x5 pro بپردازند و ویدئوهایی را تحت عنوان بررسی پوکو ایکس پنج پرو به انتشار برسانند. تحلیل و معرفی گوشی پوکوی جدید بازار گوشی‌های شیائومی را ترکاند.

ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro

بررسی گوشی جدید شیائومی poco x5 pro

گوشی پوکو X5 Pro، جدیدترین محصول هوشمند شرکت پوکو می‌باشد که در چند روز گذشته، وارد بازار شد. در حالی که بسیاری می‌گفتند که گوشی پوکو X4 Pro در مقایسه با پوکو X3 pro محصول خوبی نبود، پوکو X5 Pro سعی کرد تا جلوی انتقادهای بیش از اندازه را بگیرد و محصولی عالی ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

معرفی گوشی سامسونگ s24 ultra

جدید ترین ساعت شیائومی ردمی واچ 3 اکتیو رونمایی شد

Poco X5 Pro، با یک طراحی بسیار نزدیک به دیگر محصول خوب خود، یعنی Redmi note 12 Pro این گوشی را طراحی کرده و صرفاً چند سری تغیرات کوچک بین این دو محصول خود اضافه کرده است.

ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro
بررسی گوشی جدید شیائومی poco x5 pro

بررسی پوکو ایکس پنج پرو

در ادامه می‌توانید ویدئوی تحلیل و معرفی گوشی پوکوی جدید را ببینید:

این گوشی، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچ از نوع AMOLED به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰، نسبت تصویر ۲۰:۹، نسبت صفحه به بدنه ۸۶.۸ درصد و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی گلکسی F54 5G رسما معرفی شد!

مشخصات گوشی راگ فون 7 مشخص شد !

حافظه ذخیره سازی این گوشی ۱۲۸/۶ گیگابایت و ۲۵۶/۸ گیگابایت است. تراشه و واحد پردازش گرافیک Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G / Adreno 642L و سیستم عامل و رابط کاربری اندروید ۱۲ / MIUI 14 می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *