ببینید: صحبتهای عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی

صحبتهای عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و وایرال شده است.

کارشناس صدا و سیما در رابطه با خانوم‌ های امریکایی گفت:

در امریکا و متاسفانه در داخل کشور هم مشاهده می‌شود که خانوم را مجبوووور به آرایش می‌کنند، خانوم را مجبووووور به پوشیدن به دامنی می‌کنند که بالای زانویش باشد!

صحبتهای عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی

حرف های عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی

حرف های جنجالی کارشناس صدا و سیما برای اندام زنان تحت عنوان فیلم صحبتهای کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی در صفحات مجازی خبرساز و با واکنش زیادی از کاربران روبه‌رو شد.

صحبتهای عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی
صحبتهای کارشناس تلویزیونی فواد ایزدی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی, کارشناس صدا و سیما در رابطه با خانوم‌ های امریکایی , حرف های عجیب کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی , حرف های جنجالی کارشناس صدا و سیما برای اندام زنان , فیلم صحبتهای کارشناس تلویزیونی در رابطه با اندام خانومای آمریکایی , فیلم حرف های کارشناس تلویزیون در رابطه با خانومای امریکایی

فیلم حرف های کارشناس تلویزیون در رابطه با خانومای امریکایی

صحبت‌های عجیب و کارشناسی! کارشناس تلویزیون فواد ایزدی فقط به دامن کوتاه اکتفا نکرد او ادامه می‌دهد:

ما رستوران‌هایی در امریکا داریم که مثلا اندازه خاصی (عذرخواهی می‌کنم) برای فلان ابعاد بدن زن دارند، اگر اون بخشی از بدن این ابعادو داشته باشد استخدام می‌شوند اگه نه استخدام نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *