ببینید: اسکورت جنجالی استاندار قزوین برای بازدید از یک طرح! +[تصاویر]

اسکورت جنجالی استاندار قزوین ؛ تصاویری از اسکورت عجیب استاندار قزوین که برای بازدید از طرحی به ضیاآباد تاکستان قزوین رفته بود منتشر شده است.

تصویری از اسکورت استاندار قروین برای بازدید از یک طرح در بخش ضیاآباد تاکستان قزوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که تعجب کاربران به به دنبال داشت. در ادامه مطلب با خبر استاندار قزوین اسکورت همراه ما بمانید.

اسکورت جنجالی استاندار قزوین

  • اسکورت استاندار قزوین

به گزارش منابع خبری:

تصویری از اسکورت و همراهان محمدمهدی اعلایی استاندار قروین برای بازدید از یک طرح در بخش ضیاآباد تاکستان قزوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر و خبرساز شده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز برای افتتاح چند طرح عمرانی و شرکت در جلسه شورای اداری شهر نرجه به شهرستان تاکستان رفت و در تعدادی از پروژه‌ها هم با حضور رجب رحمانی اقدام به کلنگ‌زنی طرح‌های مختلف کرد. در این سفر سیدجمال حسینی فرماندار تاکستان و جمعی از مدیران استانی از جمله مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان قزوین هم حاضر بودند.

اسکورت جنجالی استاندار قزوین
اسکورت استاندار قزوین, استاندار قزوین اسکورت, عکس اسکورت استاندار قزوین

عکس اسکورت استاندار قزوین

قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *