زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت ؛ عکس عروسی بردیا گلزار + آیسان خوشگلتره یا جاریش؟

به تازگی عکس زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت همچنین بازخوردهای بسیاری داشته است. عکس عروسی بردیا گلزار را در ادامه ببینید.

انتشار عکس و خبر عروسی دو برادر، محمدرضا و بردیا گلزار در این چند ماه به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است. زن داداش زیبا محمدرضا گلزار که تعجب همه را جلب کرد، ظاهرا جاری آیسان خانوم خوشگلتر از آب دراومده است! محمدرضا گلزار با انتشار یک عکس از عروسی برادرش، بردیا گلزار خبر داد.

زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت

زن داداش فوق زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را جلب کرد

محمدرضا گلزار، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶، بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. گلزار، بازیگر ایرانی، با انتشار یک عکس از عروسی برادرش بردیا گلزار خبر داد.

زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت
زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت

زن داداش محمدرضا گلزار

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت.

بیشتر بخوانید:

ماجرای بحث و جدل بین محمدرضا گلزار و همسرش آیسان چیست؟

عکس عروسی بردیا گلزار برادر محمدرضا گلزار

عکس های لو رفته عروسی برادر محمدرضا گلزار
عروسی برادر رضا گلزار

عکس عروسی بردیا گلزار برادر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است.

در ادامه می‌توانید تصویر عروسی برادر رضا گلزار را ببینید:

عکس های لو رفته عروسی برادر محمدرضا گلزار
عکس عروسی بردیا گلزار

او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است. گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینه بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. محمدرضا گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت.

بیشتر بخوانید:

ویدئو: تعصب رضا گلزار روی اعضای خانواده اش

عکس های خانوادگی محمدرضا گلزار

عروسی برادر رضا گلزار
عکس های خانوادگی محمدرضا گلزار

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *