از دست ندهید: افشاگری از ماجرای حرکت +18 دانیلا همسلی بوکسور

بوکسور زن به‌دلیل نشان دادن سینه‌هایش از شرکت در مسابقه فینال محروم شد. در ادامه به پشت پرده ماجرای دانیلا همسلی بوکسور خواهیم پرداخت.

دانیلا بوکسور برهنه شد. دانیلا همسری، بوکسور و چهره مشهور شبکه اجتماعی «اونلی‌فنز» به علت نشان دادن سینه‌های خود پس از پیروزی در مسابقه خود در روز شنبه ۱۶ ژوئیه، از شرکت در مسابقه فینال محروم شد. اما سوال برخی از هواداران ورزش بوکس این است که دانیلا همسلی کیست؟ بوکسور کینگ پین که برای جشن‌های پر زرق و برق خود تیتر اخبار می‌شود چرا باید بعد از پیروزی اینکار را بکند؟!

فوری: پشت پرده ماجرای دانیلا همسلی بوکسور

برهنگی دانیلا همسلی

شبکه تلویزیونی که این مسابقه را به صورت زنده پوشش می‌داد، با انتشار بیانیه‌ای از بینندگان خود عذرخواهی و محرومیت او از شرکت در فینال را اعلام کرد.

دانیلا همسلی بوکسور اهل انگلیس میباشد که 22 سال سن دارد او علاوه بوکس در زمینه مدلینگ نیز فعالیت حرفه ای دارد؛ جهت اطلاعات بیشتر از زندگی و بیوگرافی دانیلا همسلی به لینک زیر مراجعه کنید:

بیوگرافی دانیلا همسلی ؛ از بلاگری تا بوکسوری

فیلم آماده سازی برای این مسابقه‌ی عجیب را ببینید:

دانیلا همسلی حرکت +18

دانیلا که به تازگی وارد حرفه بوکس شده و پس از حرکت جنجالی همسلی بوکسور ، حساب‌های اجتماعی‌اش طرفداران زیادی پیدا کرده، گفته است که مدتی از بوکس فاصله خواهد گرفت. همانطور که توضیح داده شد وی لباس بالاتنه‌‌ی خود را بلند کرد تا سینه‌هایش را در حالی که جشن پیروزی می‌گرفت، نشان دهد.

به علت زشت بودن حرکت این خانم ورزشکار ما عکسی از لحظاتی قبل از برهنگی را گذاشته‌ایم:

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی دانیلا همسری

دانیلا همسری بوکسور بیوگرافی

دانیلا همسلی بوکسور اینستا

daniella.hemsley

دانیلا همسلی انگلیسی

Daniela Hemsley

دانیلا همسلی به انگلیسی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *