ببینید: گریم سنگین ارسلان قاسمی که تبدیل به میمون شد! +[تصاویر جدید ارسلان قاسمی با همسرش]

به تازگی عکسی با عنوان گریم سنگین ارسلان قاسمی در فضای فجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

تصویری از ارسلان قاسمی بازیگر جوان ایرانی منتشر شده است که او را در نقش یک میمون نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید ارسلان قاسمی همراه ما بمانید.

گریم سنگین ارسلان قاسمی

گریم جدید ارسلان قاسمی

به گزارش منابع خبری:

ارسلان قاسمی بازیگر معروف ایرانی با سریال یوسف پیامبر و در چشم باد به شهرت دست پیدا کرد. در ادامه می‌توانید عکس گریم عجیب ارسلان قاسمی را مشاهده کنید:

گریم سنگین ارسلان قاسمی
گریم سنگین ارسلان قاسمی

بیشتر بخوانید:

 شایعات دیدار سحر قریشی و ارسلان قاسمی در دبی

حرف های جدید ترلان پروانه در رابطه با ارسلان قاسمی

تصاویر جدید ارسلان قاسمی با همسرش

تا مدت ها از ترلان پروانه بعنوان همسر ارسلان قاسمی یاد می‌شد که این شایعه بخاطر تعداد مجموعه‌های زیادی که این دو باهم کار کردند بودند نشات گرفته بود. با این حال فعلا مجرد بوده و می‌گوید عاشق فرد دیگری است و می‌خواهد با او ازدواج کند.

این بازیگر تئاتر با اینکه از محسن چاوشی بعنوان خواننده مورد علاقه خود نام می برد اما یکی از طرفداران موسیقی سبک رپ می باشد.او خود نیز دستی برای آتش خوانندگی دارد که یکی از قطعات او را در زیر می شنوید.

در ادامه می‌توانید تصویری لو رفته از همسر ارسلان قاسمی را ببینید:

تصاویر جدید ارسلان قاسمی با همسرش
عکس جدیدی از همسر ارسلان قاسمی

عکس جدیدی از همسر ارسلان قاسمی

سال 1387 در سن 13 سالگی، نقش کودکی بنیامین را در سریال حضرت یوسف بازی کرد. سپس حضور در هوش سیاه و سریال فاصله‌ها در سال 1389 چهره اش را مشهور کرد. او فردی می‌باشد و با همه سریع ارتباط برقرار می کند به همین دلیل دوستان زیادی دارد ولی به گفته خودش فرد آرامی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *